יום חמישי, 12 בפברואר 2009

אני כל כך אוהבת הגזמות

טוב שלא כל העיתונים ומהדורות החדשות רטטו אתמול בתדר גבוה במיוחד אחרי שנודע שבר ראפלי מככבת על השער של "ספורטס אילוסטרייטד". אפילו ב"הארץ" (!) לא הצליחו להימלט מכותרת סקסיסטית ("הדאבל של רפאלי") ובאחת ממהדורות החדשות הסביר הפרשן בנימה אקטואלית שלהיות על השער של "ספורטס אילוסטרייטד" זה כמו להיבחר "לראש הממשלה של הדוגמניות". א-אה.


בכל מקרה, אני חושבת שבאמת מגיע לה כל הכבוד. בהתחלה פחדתי שבראיונות בחו"ל יקשו עליה עם שאלות נוקבות על המצב הפוליטי בארץ, ואולי היא לא כל כך תדע איך לענות (רמז: תמיד כדאי להגיד שאת בעד שלום), אבל ברור שהתבדתי.
בראיון ממש חמוד (וגם די ארוך, 7 דקות!) אצל דיוויד לטרמן, השאלות הקשות והנוקבות היחידות שנשאלו היו על ליאונרדו די קפריו (והיא ממש התעקשה לא לענות! בחיים לא ראיתי דבר כזה!).
דרך אגב, גם את הקישור לישראל היא מיהרה לטשטש בצורה אינטיליגנטית: היא הסבירה שבגלל שהיא נוסעת הרבה בעולם, אז היא בעצם "לא ממש גרה בשום מקום".
נו, מילא. אני גם ככה נגד זה שכל המדינה מנסה לנכס הישגים של ספורטאים/דוגמניות/אנשים פרטיים אחרים ולהציג אותם כאיזושהי גאווה לאומית מטופשת. אז הנה הראיון אצל לטרמן:



ככה היא נכנסה אל הראיון:
יש כסף:


וככה היא יצאה משם:


וכמו שראיתם, היא גם קיבלה בואינג עם הדיוקן שלה (אל תפספסו את הבדיחה אצל דיוויד) :


באתי, ראיתי, כבשתי:

5 תגובות:

ליאת אמר/ה...

ראיתי את הפריימים עצמם ואי אפשר לחמוק מכמה שהם פרובוקטיביים. תכלס, מדובר ב-90% עירום. זה לא הפריע לבר לצטט את אבא שלה כמי שאמר שהוא "האבא הכי גאה בעולם". ואם זה מה שגורם לאבא רפאלי גאווה - מה אומר אני :-)

love nadav אמר/ה...

אחרי הפוסט הכבד על קלי קלארקסון... אהבתי את הפיצוי הקליל. אחלה.

Kalba אמר/ה...

אני בעד בר. הצליח לה. היא משעממת ובנאלית אבל אינטיליגנטית ביותר לדעתי.
חמודה :)

Kalba אמר/ה...

בעצם לא לגמרי בנאלית, חברה שהייתה איתה בגן בהוד השרון טוענת שהיא הייתה דוחפת עפרונות צבעוניים לוג'...
לוהט!

boiler אמר/ה...

למה לא לנכס את ההצלחה שלה? מה באמת אכפת לנו לשמוח בשמחתה כאילו היא שלנו עצמנו?

הרי באמת בשביל להצליח כולם פורשים כנפיים(או שדיים) וממראים מפה..

ואפרופו הבגדים שלה אצל לטרמן, היא לא יכלה להחליף אחרי זה את השמלת תורכיז? היא לבשה אותה מיד אחרי התוכנית במסיבה של ספורט....