יום ראשון, 15 בפברואר 2009

מספר הערות בוערות על המצב

1. קודם כל, אני חייבת ל-90210 התנצלות. אני יודעת שטינפתי עליה בלי הפסקה כשהיא רק עלתה לשידור, קראתי לה משעממת, שמרנית ומעצבנת, אבל עכשיו, אחרי שאני כבר במעמקי פרק 16, אני חייבת להודות שזאת אחת מסדרות הגילטי פלז'ר החביבות עליי! היא פשוט הולכת ונהיית מעולה לקראת סוף העונה! אז הנה, אני מבקשת ממנה סליחה.
לכן, אם עדיין לא הורדתם אותה ויש איזושהי התלבטות אם להתחיל לראות אותה עכשיו בטלויזיה- אז התשובה היא כן!

אז נכון, הברנדה החדשה שלהם היא בערך השחקנית הכי מטרידה עלי אדמות (שינה גריימס, הכתומה משמאל למעלה), אבל העלילה פשוט משוגעת, במובן החיובי. מכיוון שזאת סדרה על גיל הנעורים, מופיעות בה כל הבעיות הרגילות שעוברות על כל בני התשחורת: התמכרות לסמים, הורים גרושים, בחורה שהיא התשובה העשירה לג'ונו, וגם - הפתעה! - ברוח התקופה הוכנסה לתסריט דמות של נערה שסובלת מהפרעה ביו-פולארית, ממש כמו בריטני!! ואם זאת לא קידמה, אז מה לעזאזל כן?

2. אני לא רואה את העונה השנייה של "הישרדות" אבל אני חושבת שזאת פשוט שערורייה שמחזירים לאי את נועם ט'. ואני לא מתעצבנת בשבילי, אני מתעצבנת בשבילו. במקום להוכיח לקהל שהוא יכול לעשות דברים אחרים חוץ מהישרדות, הוא מוכיח בדיוק את ההיפך. בכך שהוא חוזר אל האי הוא רק מחזק את הטענה שבעצם אין לו שום קיום עצמאי מחוצה לו.
בואו נודה בזה: הדבר היחידי שנועם טור יודע לעשות טוב זה להיות "שורד", (ואם לשפוט לפי ההפסד לנעמה קסרי, גם את זה הוא לא עושה משהו), כי ברגע שהוא חוזר מהמימד הקאריבי אל הציוויליזציה, הוא מאבד את כל הקסם שלו. וכן, גם כשמציבים אותו ליד בר רפאלי זה לא עוזר.

3. וספיקינג על הדיווה, היא ממשיכה בחגיגות הספורטס אילוסטרייטד שלה כאילו אין מחר. הפעם היא הגיעה בשמלה ורודה מהממת לפתיחת מועדון "ספורט אילוסטרייטד" בווגאס:

הטוקבקים צודקים. באמת יש לה גוף מעוות. ואוזניים מוזרות. וגם איזה פאק בברכים. אני חושבת.


4. ולסיום, אני אחזור אל מישהי שאני באמת אוהבת. זה מה שלילי אלן עשתה כששאלו אותה (ברדיו!!) על הפיטמה השלישית שלה:





4 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

בקשר לבברלי (לנצח אני אקרא לסדרה ככה) ניסיתי, באמת שניסיתי אבל לא הצלחתי להתחבר לסדרה, אבל מתוך נימוס ונאמנות לבברלי האמיתית אני אנסה לראות שוב בהוט.

אז מה בסוף, באמת יש לה פטמה שלישית?

Kalba אמר/ה...

1. אני רוצה לראות דגראסי
2. לילי מהממת כפרה עליה..איך היא זמרת פופ בכלל?! שי איז הבי מטאל..

boiler אמר/ה...

אם מישהו תכנן/רוצה לראות ולא יודע אז היום משודר בהוט פאמלי(מספר 4) הפרק הראשון של 90210, תהנו..

אנונימי אמר/ה...

איך לילי אלן רזתה ככה?! להגר הפתרונים.