יום רביעי, 4 במרץ 2009

קדימה, להסתער!

היום (חמישי) מתחילים למכור בחנויות "מ.א.ק" את קולקציית הלו-קיטי המיוחדת ואני כל כך מתרגשת!! הנה המוצרים שיימכרו במהדורת האיפור המוגבלת :
6 גוונים של שפתונים


6 גוונים של ליפגלוסים



4 גוונים של גליטר איי-ליינר


רביעיית צלליות ב-2 וריאציות

פודרות
סמקים
ליפ קונדישינר (מענין מה זה אמור להביע) ב-2 גוונים (לא יודעת אבל זה נראה טוב!)
ארבעה גווני פיגמנטים (שזה כמו צללית, אבל יותר זוהר, מרוכז, ומשתמשים בהם בטכניקה קצת אחרת).

והגראנד פינאלה: 3 גווני לאק מקסימים!!

בנוסף, ממה שהבנתי, המהדורה כוללת גם מוצרים מיוחדים כמו תיקי איפור בכמה גדלים, בובת הלו-קיטי וצמיד עם מראה. מעניין אם בחנויות בארץ ימכרו גם אותם או שמא המוכרות החמדניות יחביאו את האקסטרות האלו מתחת לדלפק (כבר ציינתי שאני לא מחבבת את העובדות בחנות בקניון רמת אביב? הן נוזפות!).

ולגבי המוצרים עצמם: אחרי שראיתי את כל התמונות, אני חייבת להגיד שאני קצת מאוכזבת מהעיצוב של המוצרים וגם מבחירת הגוונים. העיצוב של המוצרים מבאס, כי כל הלוק והצבעוניות הזאת של השחור והאפור קצת מבולגנים ולא כל כך מהממים, כמו שמגיע למוצרי הלו-קיטי להיות.
חוץ מזה, גם הגוונים עזים מאוד (במיוחד הסגול, הירוק, הכחול והחום) ואני ממש לא בטוחה שהם מתאימים לכולן, ולי בפרט. אני ממש מקווה שכשאעמוד מול המוצרים האלו במציאות, הגוונים ייראו לי קצת יותר שימושיים...

אחת הדעות היפות שקראתי על מוצרי האיפור האלו אומרת ש"מ.א.ק" ניסו לייצר גרסא "נועזת" של הלו-קיטי, אבל למעשה חלק מהסיבה שכל כך הרבה אנשים אוהבים אותה היא דווקא בגלל שהיא לא נועזת אלא פשוט חמודה.
אין מילה טובה יותר לתאר את קיטי מאשר המילה היפנית "קוואי" שהפירוש המילולי שלה הוא 'חמוד' אבל בעצם היא אומרת הרבה יותר מרק 'חמוד'. זאת תפיסת עולם שלמה.

אבל שלא יהיו שום ספקות: קוואי או לא, אני כל כך הולכת לקנות את זה!


9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נראה לי כ"כ כיף להוציא מהתיק ליפגלוס של הלו קיטי ולשים באמצע היום במשרד/לימודים! הרבה יותר כיף מסתם ליפגלוס.

יש לי את הליפ קונדישינר. זה מין קרם לחות לשפתיים עם טיפת צבע. נורא נעים וגם טעים :)

miri אמר/ה...

הקונדישנר בא אחרי השמפו , כן?:) סתם , מסכימה איתך לגבי העיצוב , אני יותר אוהבת את מה שעושים H&M עם המותג של קיטי (ובקרוב אצלנו!) אבל יש לי הרגשה שאני הולכת לראות את הסמקים/לקים מקרוב...

אנונימי אמר/ה...

נההה, עם כזאת פרסומת שאת עושה להם בטח תקבלי חינם

שיקסע אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
Standing Ovation אמר/ה...

השפתונים והלקים ממש חמודים אבל כמו שכתבת העיצוב די מאכזב

Unknown אמר/ה...

ביום שלישי, כשסימסתי לך מביקורת הרופא-שלא-מרשה-להתאפר-במגדל-המשולש, הלכתי אח"כ לבדוק מה חדש במאק. לשמחתי, אך גם קצת לחרדתי, הגעתי בלי כוונה בדיוק כשהשיקו את הקולקציה.

בכניסה עמד גבר חצי עירום עם ראש הלו קיטי שחור ענק, בפנים היו מלאן בלונים של קיטי השחורה, ותותים ושמפניה עמדו לרשות הפקאצות שגדשו את הסניף בהמוניהן וכילו את המרחב והחמצן במקום.

להלן מסקנותיי:
- הגוונים חמודים, אבל בפועל פחות שימושיים, לפחות בעיניי. הכל נורא ורוד, טורקיז, סגול ובוהק מאוד.

- יש בעזריאלי בובות, צמיד, תיקי איפור וכל השאר. הבובה מאוד קוואי, אבל עולה 250 ש"ח מופרכים. לגבי השאר לא טרחתי לברר.

- אני משתמשת בליפ קונדישינר כל יום מזה שנה. זה שפתון לחות שמורחים עם האצבע, עם צבע עדין, מקדם הגנה וריח וטעם של שוקולד. אני מתה על גוון השזיף, שלא נמצא בקולקציה של קיטי, אבל לדעתי אם את בעניין של הוורודים - זה המוצר הכי שווה בקולקציה.

- מי שקנתה שני מוצרים ומעלה מהקולקציה קיבלה מדבקות קיטי מהממות בגוונים שחור-ורוד-לבן. לי לא נתנו, כי קניתי רק אייליינר שחור. וגם ככה אסור לי להשתמש. כושלהאמאשלהרופא הזה.

Kalba אמר/ה...

לא נפלתי. הייתי עושה טובה לסומק הורוד..(האמת שזה רק בגלל שאני מחפשת שנים כבר סומק ורוד ראוי שיחליף את הסומק Nars המדהים שהיה לי ואזל..אם מישהו יודע לאיזו חברה יש סומק ורוד בובתי ממש איכותי שיצביע!)

שיקסע אמר/ה...

ללוריאל יש סומק וורוד בגוון שאני ממש אוהבת ואני קונה אותו כבר הרבה זמן, אז הוא מומלץ...

יואו שהר, אני הכי מקנאה שהיית שם בהשקה!! עד שאני הגעתי כבר לא נשארו מדבקות :(
בכל מקרה, קניתי לעצמי את הליפ קונדישינר הוורוד (הוא באמת מרכך את השפתיים! ) ולאחיות שלי קניתי סומק ומחזיק מפתחות. אלו מוצרים ממש חמודים ומוצלחים והם נראים הרבה יותר טוב בחנות מאשר בתמונות! :)

Kalba אמר/ה...

אני רוצה ממש ורוד בובה, לא כזה שנמחק בהינף רוח. בובתי כזה. תביאי להראות לי מחר פליז אם את יכולה...
תודה :)

והגברת שהר- פה זה כמו קיבוץ את אמורה לחלוק את השלל איתנו!! אם לא -את לא מהמקובלים יותר..

:)