יום שני, 16 במרץ 2009

לינדזי תשזף אתכם

אחרי שהיא עיצבה ליין טייצים (אומרים שהוא דווקא מצליח!) לינדזי לוהאן מתפנה לפרוייקט הבא שלה: סדרת תכשירי שיזוף עצמי על שמה. את ספרי-לינדזי-לשיזוף-עצמי יתחילו למכור ב"ספורה" החל מאפריל, ובינתיים היא כבר הצטלמה למודעת הפרסומת:


לינדזי טוענת שהיא ניסתה כמעט כל מוצר לשיזוף עצמי שקיים בשוק (אני מאמינה לה) וכמעט תמיד התאכזבה (בצדק). אז עכשיו, היא משיקה ליין מוצרי שיזוף שלטענתה עובדים באמת ונראים טבעיים.
בתור מישהי שבעצמה ניסתה כמעט כל מוצר שיזוף אפשרי, אני יכולה להעיד שבאמת רובם מאכזבים, כי הם גורמים לך להיראות צהובה במקרה הטוב או כתומה במקרה הרע, אבל אף פעם לא שזופה. אבל בכל זאת, אני מסייגת ואומרת "רובם" בגלל שבשנה שעברה ניסיתי קרם אחד של "קלארינס" והוא דווקא עבד מעולה! אז יש ויש.
הבעיה היחידה היא שממש לא היה לי כוח למרוח אותו! תבינו, למרוח קרם משזף זה ממש לא כמו למרוח קרם לחות. צריך לחכות איתו משהו כמו רבע שעה, אסור ללבוש שום בגד בינתיים בשביל שלא ייספג וייצור שיזוף לא אחיד, ורצוי לא לקפל את הידיים והרגליים כדי שהחומר לא יימרח באזורים האלו וייצור כתמים. רבאק! למי יש כוח? עדיף להיות לבנה וזהו.

7 תגובות:

Kalba אמר/ה...

עזבי אותך באמא'שלי...לבן זה השחור החדש.

miri אמר/ה...

ניסית מכונת שיזוף? אני בצבע של הקיר ואני מתה לנסות פעם אחת...

Unknown אמר/ה...

אני מכירה מישהי ממש לבנה והיא מוסרת שזה בסדר גמור.

שיקסע אמר/ה...

גם אני מכירה את המישהי הלבנה הזאת :)

ולמירי - ניסיתי פעם שיזוף בהשפרצה והייתי ממש ממש מרוצה מהתוצאה. הבעיה היא ש(כמובן) לא התמדתי ואז זה ירד בצורה לא-אחידה, וזה נראה ממש מוזר. כמו מחלת עור.

Kalba אמר/ה...

עזבו אותי באמאשלכם... גרביונים זה השיזוף החדש.

Koral אמר/ה...

בכל פעם שאני מנסה להשתזף - אני נראית כמו זברה. :(

I gave up!

אנונימי אמר/ה...

בגדי ים נראים טוב יותר על גוף שזוף וחטוב