יום שלישי, 14 באפריל 2009

לינדזי לוהאן, עיתונים וכולי

מגזינים הם נושא רגיש ואהוב אצלי. בשנים האחרונות הייתי מנויה ל-Teen vogue, אבל השנה חשתי שזהו, הגיע הזמן להתבגר, אז המרתי את המנוי לניילון. (לא שזה כל כך בוגר, אבל נו, אתם מבינים למה אני מתכוונת).
הקיצר, היום הגיע הגיליון הראשון, וממש שמחתי לגלות שזה גיליון יום ההולדת העשירי של המגזין! על השער - לינדזי לוהאן, בתמונה שלא כל כך נפלתי ממנה:

דווקא בתמונות בפנים היא יצאה יותר, אהמ, אנושית:



ספיקינג אוף לינדזי, אין לתאר כמה אני מבסוטה מכל הג'וס סביבה עכשיו. אחרי תקופה כל כך מ-ש-ע-מ-מ-ת, שוב פעם יש על מה לדבר! השמועה הכי מטורפת שקראתי על לינדזי זה שהיא כל כך מרוששת, עד שאיזה מלך פורנו מלוס אנג'לס הציע לה לעשות סרט פורנו במסווה של קלטת סקס שכאילו "תיגנב" מביתה. גאוני או לא?
בכל מקרה, אני לא מאמינה שלינדזי עד כדי כך מרוששת (הלו, פורנרינה?) אבל בכל מקרה - אני ממש מרוצה ממנה. היא גם צבעה את השיער בחזרה לאדום, וגם יצאה ממש מלכה כשהלכה בעקבותיו של זאקישה והעלתה גם היא סרטון לfunny or die! איזה כיף! הסרטון הוא מעין פארודיה על אתרי היכרויות, היסטרי היסטרי היסטרי:



כמובן שגם אני למדתי מטעויות העבר של עצמי, ועל גיליון סמלי כמו 10 שנים לניילון אני הולכת לשמור טוב. אני זוכרת שבילדותי הייתי קונה גיליונות של "דה פייס", והיה לי אפילו את הגיליון החגיגי לציון 20 שנה למגזין, אבל במקום לשמור עליו בקנאות כמו על כל חומר לאספנים, מה עשיתי? תלשתי את כל העמודים ותליתי אותם על הקירות של החדר!!
מזל שהכרתי את המיזנטרופ, הוא הסביר לי שמגזינים זה אמנם כיף, אבל צריך להתייחס אליהם כאל דבר קדוש, לא לזרוק אף פעם, לא לתלוש אף פעם, ולשמור על כולם באזור ללא לחות.
עכשיו כשאני מהרהרת בדבר, אני נזכרת שבבית של ההורים שלי יש לי גיליון מיתולוגי של "סבנטין" עם קייטי הולמס על השער, עם הראיון שבו היא מספרת שהיא תמיד חלמה להתחתן עם טום קרוז (זה מהתקופה שבה הם עדיין לא הכירו). מעניין אם זה שווה משהו בebay...
המיזנטרופ אגב, אוחז במנוי ל"spin". לפני כמה חודשים M.I.A הייתה על השער שלהם, וזה גרם לי לתהות:


דרך אגב, זה ממש קשה לעשות את התנועה הזאת עם השפה העליונה. אני ניסיתי!



8 תגובות:

Koral אמר/ה...

אז איפה את שומרת אותם? יש לך ארון קודש משלך?

וזה אכן קשה! חרפה שכזו!

boiler אמר/ה...

מה זה העיוות הזה של החלק גוף התחתון שלה בתמונה השלישית? מחריד!

האם אנחנו מזהים בתמונה תכשיטים מהליין של ניקול ריצ'י??

שתחזור לבלונד, הכי גלאם!(עם הציצי הסיליקון שהיה לה, הנמשים והרזון.. הורסת..)

שיקסע אמר/ה...

סוגייה מעניינת. ניגשתי לעיתון לבדוק, והתכשיטים הם לא של ניקול ריצ'י. הם של: lia sophia, erin wasson, alexis bitter, fallon.

אני הרבה יותר אוהבת אותה עם אדום ;)

boiler אמר/ה...

מוזר, ממש מזכיר את הלין של ניקול, לא?

תודה שטרחת לבדוק!

נ.ב
בלונד!!!!!!!!

אינה אמר/ה...

את האמת, העיוות בתמונה 3 גרם לי לעשות את תנועת השפתיים בתמונות האחרונות (וכן - זה קשה. אבל מה - ללינדזי יש סוג של אדג' בסגנון הלבוש ואני אוהבת את זה.

אגב, אני חולקת את האהבה שלך למגזינים! והרגע אשכרא גילית לי כאלה שלא הכרתי..

אחזור להתעדכן!

קרן אמר/ה...

אני עושה את התנועה הזו בשפה כל הזמן. באמת! וזה בא מאוד טבעי

D.D. אמר/ה...

וגם היא סובלת מתסמונת אגם רודברג (שרבוב שפתיים בלתי נשלט בכל פעם שמצלמים אותה)

Kalba אמר/ה...

שאני אקיא מהמפשעה של לינדזי..