יום שני, 27 באפריל 2009

שגר אותי סקוטי

מכירים את זה שאתם מכינים פוסט ממש מושקע בצהריים, אבל איכשהו הכל משתבש ואז כל מה שנשאר לכם לעשות בערב זה רק להעלות שאריות קרות של אותו פוסט מפואר ואבוד? אז זה מה שקרה לי היום.

בכל מקרה, אם להפוך סיפור ארוך לקצר, רציתי לספר שאתמול אני וידידי נים דיאמונד חשנו עצמנו עדי נוימן בהקרנה של מסע בין כוכבים החדש (היו אנשים שחשבו שיש להם דברים יותר טובים לעשות, כמו להישאר בבית ולראות כדורגל, הם לא חייבים להמשיך לקרוא את הפוסט הזה אם זה מכאיב להם...;)
בכל מקרה, ממש אהבתי את קפטן קירק החדש (כריס פיין):

כל הסרט ניסיתי להבין מאיפה הוא מוכר לי, וכשבדקתי לא הבנתי איך לא עליתי על זה קודם: הוא שיחק בסרט just my luck עם לינדזי!! (אני חושבת שזה היה הסרט שסימן את תחילת ההידרדרות של הקריירה שלה...)

גם ספוק החדש ממש חמוד. אני לא רואה 'גיבורים' אז לא הכרתי את זאקרי קווינטו, אבל אני מכירה עכשיו! (הם עשו שם עבודה ממש טובה עם הגבות שלו)

(נים חושב שהדמות של ספוק חייבת להיות של גיי. זה לא השתמע מהסרט אבל הוא בכל זאת מאמין).
זהו, אני מקווה שייצא לי לכתוב עליהם עוד, נראה לי שבעקבות הסרט הזה הם הולכים להיות ממש מוכרים...



5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

dsdv

miri אמר/ה...

איך ראיתם כבר ??? איך???? כל וריד חנוני בי מקנא בך שוב...

Standing Ovation אמר/ה...

כריס פיין נראה מעולה! ראיתי את הסרט just my luck דווקא חמוד :)

ILook אמר/ה...

לא הייתי מזהה, ואני עוד ראיתי את הסרט הזה פעמיים!

shirshur אמר/ה...

אפשר את המספר של הגבנית שלו?