יום שלישי, 12 במאי 2009

טוב, אז לגבי דפש מוד

חייבים להתייחס לזה, לא?!

אז בואו ננסח את זה ככה. זה לא שאני מצטערת שהגשמתי את אחד החלומות הכי גדולים בחיים שלי, קניתי כרטיס חצי שנה מראש והלכתי לראות להקה שאני מעריצה מגיל 16, להקה שכבר פעמיים הייתי אמורה להיות בהופעה שלה ובסוף לא יצא. היה מדהים.
אבל אני כן מצטערת שלא הקשבתי למיזנטרופ, לא הסכמתי להגיע מוקדם יותר ולהיות קצת יותר ליד הבמה. היום אני רואה בפייסבוק תמונות של חברים שלי שהיו בשורה הראשונה וזה ממש צובט!!
אז גם בגלל זה, (אבל לא רק בגלל זה. אתם גם צריכים לעזור לי לחפש דירה.), אני מסתובבת בימים האחרונים עם פרצוף תחת. למזלי, אני מצליחה לחשוב על שני דברים שבטוח בטוח בטוח יעודדו אותי:
1. לטוס להופעה של בריטני בלונדון ביוני. בואו נגיד שאם אני מוצאת כרטיסים זולים (נמרוד, אני מחפשת!!!) אני מוכנה גם לשדוד זקנה ברחוב בשביל לטוס אליה. והפעם אני אהיה בשורה ראשונה ביצ'ס תזכרו מה אני אומרת!
2. החבילה שאני הולכת לאסוף עכשיו מהדואר. כמו שכבר אמרתי פה בעבר - מזל שיש קרמים בחיים. עדכון בהמשך...

XOXO




נ.ב - קורלוש, הפי-מייט היה הברקת המאה;) אני חושבת שהחיים שלי השתנו

3 תגובות:

miri אמר/ה...

אני לא יודעת מה עובר על אנשים! נהנתי בטירוף!!! מתוך 5 שירים שהתפללתי לאלוהי מרטין בבוקר, הם עשו 4. בכיתי מאושר ב STRANGELOVE !!! חוצמזה ששמעתי שהם ביטלו עכשיו את טורקיה ויוון כך שאנחנו עוד זכינו באור מן ההפקר. (ופרק של גוסיפ היה ג'אסט קנט גט אינף....)

שיקסע אמר/ה...

נכון!! ואבא של אנדי פלטשר מת ביום של ההופעה!! הייתי בשוק כשקראתי את זה... אומרים שאולי הם בכלל לא ימשיכו את הסיבוב!

Koral אמר/ה...

יאאאאא, רק עכשיו ראיתי את התוספת!
(אני קוראת אותך ברססים).

בכיף בכיף :)