יום ראשון, 24 במאי 2009

החבילה הגיעה

בדיוק כמו שמדינת ישראל מעולם לא הייתה עומדת כמו שצריך בלי העבודה של קרן קיימת, כך גם שיקסע לא הייתה מי שהיא ללא עזרת קק"ל - קלארינס, קליניק, ולנקום.
מה לעשות, לכל אחד יש את האובססיות שלו ושלי זאת קרמים. אני זוכרת שעוד כשהייתי ילדה קטנה ההורים שלי היו מסיעים את אחותי הקטנה לחוג אורגנית, ואני הייתי מבקשת להצטרף, רק בשביל להסתובב בסופר פארם ליד עד שהיא תסיים את השיעור, ואז היו מחזירים את שתינו הביתה.
אז כמובן שיש עוד מותגים שאני אוהבת, אבל זאת השלישייה שלי. הרבה פעמים אנשים ניגשים אליי ואומרים: "שיקסע, המליצי לי על קרם". לכן החלטתי מהיום להרחיב קצת את טווח הנושאים הצר של הבלוג הזה, ולכתוב מהניסיון שלי על כל הקרמים הטובים (והגרועים) שנוסו על ידי שפחתכם הנאמנה.

אז איזו דרך טובה יותר יש בשביל לפתוח את המסורת אם לא ההזמנה האחרונה שלי 'מסטורברי.נט'. אם גם אתם חובבי קרמים, איפור ובשמים, אני ממליצה לכם להזמין רק משם (StrawberryNET Cosmetics).
למי שלא מכיר: סטרוברי הוא כמו ה'אמאזון' של הקרמים. זאת חברה שיושבת בהונג קונג ומשווקת כמעט כל מוצר, של כל חברה שאתם יכולים לעלות על דעתכם, כולל מותגים שלא מוכרים בארץ ( Kiehl's, Bliss, Philiosophy) וגם כאלו שכן, אבל הם מאוד יקררררים (Chanel בתור התחלה, וגם La Mer, Cle De Peau -שמזכירים לי שתמיד יש לאן לשאוף...) . בקיצור, יש להם הכל הכל הכל, במחירים זולים משמעותית (לפעמים אפילו ממש בחצי מחיר) מהמחיר שלהם בכל מקום אחר בארץ. הם שולחים את המוצרים בחינם, בדואר, וככה זה מגיע:

ככה זה מבפנים:

וזה מה שהיה עטוף:

Clarins Hydra-Matte Lotion ( For Combination Skin ) 50ml/1.7oz


הפעם קניתי קרם לחות Hydratant של קלארינס, והוא עלה לי רק 156 ש"ח. אני בדרך כלל משתמשת או בקרם הזה או באקווה פיוז'ן של לנקום (חייבים להחליף קרם כל כמה חודשים כי העור מתרגל, אז אני מחליפה בין שניהם) כי שניהם קרמים על בסיס מים, מה שהופך אותם מתאימים במיוחד לעור שמן, ועוד יותר - לעור מזיע. שזה מה שקורה לי בדרך כלל בקיץ אחרי 10 דקות בחוץ.
לאתר של סטרוברי:
StrawberryNET.com (ואל תגידו שאני לא מועילה...)

9 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

אתר מעולה, בטח א. אמר לך שגם אני הייתי מזמינה משם בעבר

Standing Ovation אמר/ה...

אהה אגב, ההידרה מאט השתנה גם במרקם מאז שהחליפו לו את האריזה מלבנה לירוקה, גם את הבחנת בזה?

מ.מ.ו אמר/ה...

א' אכן הלשין ;) אני לא חושבת שהמרקם שלו השתנה...

Unknown אמר/ה...

פעם השתמשתי בו גם אבל קצת נמאס לי ועכשיו אני שוב עם קליניק: קרם לחות (Dramatically Different מאוד קליל וחברותי בקיץ) ומעליו מקדם הגנה SPF40 - כי כידוע, אינני כושית.

לאחרונה אני פוזלת לכיוון התוצרת של ביותרם, אגב. מה דעתך עליהם, שיקסע?

קרן אמר/ה...

גם אני הייתי משתמשת באקווה פיוז'ן של לנקום. הוא כל כך קליל ומתאים לקיץ. וללנקום יש גרסאות לכל סוגי העור של הקרם הזה. לעור יבש יש להם אקווה פיוז'ן מוס.

שיקסע אמר/ה...

היה לי את ביותרם! אני זוכרת שאהבתי אותו, אבל לא הייתה לי חוויה שמיימית איתו. עם הפילינג שלהם, דווקא כן. הוא היה ורוד כזה והיה לו ריח של אבטיח... משהו מעלף. אני אמצא את השם שלו ואגיד לך.

Kalba אמר/ה...

אהההה אני אוהבת פוסטים של קוסמטיקה...

אנונימי אמר/ה...

לידיעתך, יש אתר בארץ שעובד עם סטרוברי

קוראים לו תותית

http://www.tutit.co.il

והכל מגיע פיקס. מניסיון

לובה אמר/ה...

מסכימה לגבי תותית.
רציתי לשאול אם ההזמנה מהאתר בחו"ל כרוכה בתשלום מכס מעצבן?