יום ראשון, 12 ביולי 2009

הורוד מאוד ורוד היום

ביום חמישי האחרון, הובלתי גם אני, מתובלת בקבוצת בלוגריות איכותית, אל הוילה המדוברת של veet, למפגש רווי פחמימות בניחוח קרם להסרת שיער.
הוילה של veet, היא בעצם וילה במושב רינתיה (מקווה שאני לא טועה במקום), שמעוצבת כמו בית ברביות בגודל מלא, ואמורה לארח בנות תשחורת נמרצות שדאגו להרשם באתר האינטרנט מבעוד מועד (אין צורך לקנות את המוצר בשביל להירשם).
ממש אהבתי את העיצוב של הוילה. אני לא יודעת מי התגורר שם קודם, אבל ראו שעשו מתיחת פנים היסטרית לכל קיר ולכל מרצפת:






אז קודם כל, אהבתי שבחברה עשו את החיבור הטבעי והמתבקש בין צעירות-אינטרנט-בלוגים. כשהייתי שם, ניסיתי להיזכר איך אני העברתי את הקיצים שלי בגיל 15, אבל לא ממש הצלחתי להיזכר. כנראה שהדחקתי טוב. מה שכן, אני לא זוכרת שהייתה איזושהי חברה מסחרית שהסכימה לפרוש את חסותה עליי. מסתבר שהיום, אם אתם בגיל המתאים, מישהו כבר ידאג לשעשע אתכם בקיץ.

אז מה אני חושבת על הכל? מבחינתי, בשורה התחתונה זאת אחלה פעילות שיווקית. יש דברים שאני בהחלט מתנגדת אליהם, כמו למשל הכנסת תכנים מסחריים לתוך כיתות הלימוד, שם התלמידים הם צרכנים שבויים, בלי יכולת התנגדות, ולפעמים אפילו עוד לא בוגרים מספיק בשביל להפעיל שיקול דעת אמיתי.
אבל פעילות כזאת, כמו של veet, היא סוג של win-win לפי דעתי. בסך הכל, במתחם הזה יש פעילויות נורא נחמדות, (בוילה של veet הבנות מקבלות שיעור עם מאפרת, עוברות פגישה עם אמיר מזרחי שמייעץ בנושא שיער וגם עם אורלי שי שמייעצת בסטיילינג, ואחר כך יש להן יום שלם להעביר בבריכה).
וזה אפילו דמוקרטי במובן מסויים - כי המקומות האלו פתוחים לכולם. זאת אומרת, סוג של.

עדכון: את המוצרים עצמם הבאתי לאחותי הקטנה. אני מבטיחה לפרסם ביקורת כשהיא תגיע לאוזניי.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

hhh it's like a house made of bubblegum

Nim אמר/ה...

הוילה באמת נראית טוב..
למה אותי לא הזמינו?
הייתי נותן את מוצרי השעווה לדימה, הוא עוד לא הכין את מפשעותיו לקיץ

שיקסע אמר/ה...

מחדל :)

Kalba אמר/ה...

אני מעוניינת לעבור לגור שם...

sefi אמר/ה...

אצלי יש תמונה שלך בוילה, היזהרי!

שיקסע אמר/ה...

אוי לא... בא לי למות :_O