יום חמישי, 20 באוגוסט 2009

אימא'לה, איזו הופעה טובה היתה!

וכנראה שגם גאגא נהנתה, לפי מה שהיא כתבה בפייסבוק שלה:


אז למרות שהיה חם בצורה מזעזעת, והיו מיליון ילדים, וליידי גאגא נראתה מסוממת קשות - ממש נהניתי!! הייתה הופעה מדהימה מדהימה מדהימה . וליידי גאגא כזאת מותק! כל כך חמה ומעניקה אהבה לקהל. היא לא הפסיקה לברבר על כמה שהיא נהנית מישראל, הנה כמו בקטע הזה לדוגמא:



וחוץ מזה, היה כיף כיף כיף. גם אחרי שחזרתי הביתה, דיברנו על כמה שהקהל מסביב יכול להשפיע על ההופעה. בהופעה של דפש מוד למשל, הרגשתי לפעמים שאני עומדת בין חבורת עצים על הדשא, שדייב גאהן מבקש לשיר איתו ואנשים שותקים ולא יודעים את המילים - זה פשוט מביך. בהופעה של ליידי גאגא זה ממש לא היה ככה. כי אנשים צעירים יותר, אין מה לעשות, הם פשוט חסרי כל מודעות עצמית, ואין להם בעיה לשיר או לרקוד או להזיע, ובסופו של דבר - האנרגיות של הקהל זה מה שהופך הופעה טובה למעולה. אז היה קהל מדהים, והופעה מדהימה, ונהניתי מאוד. just dance היה פשוט מעולה. איכשהו, כשכולם שרו ביחד :gonna be okay, ממש האמנתי.






7 תגובות:

T-M-S אמר/ה...

נראה מדהים

מדהים לחשוב שרק שנה שעברה הייתי בסאן פרנסיסקו והיא עוד הייתה מין משהו כזה של מועדונים שפרז נורא דוחף וmtv בקושי מראים - איזה פריצה.

מדהימה.

(נראה לי שלא השתמשתי מספיק במילה מדהים)

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

איזה יופי, זה נשמע קול ברמות. שומעים שנהנית (מאוד), ואכן יש משהו בחוסר מודעות עצמית שהמון פעמים יהפוך בילוי מכל סוג שהוא לכיפי בהרבה. חבל שבאם.ג'י.אם.טי זה יהיה ודאי מקרה הפוך, אבל ניחא. אולי אפשר יהיה לנייד לשם איזו שכבת כיתות ז' באוסטרובסקי, ייתכן והם יעשו את העבודה.

שיקסע אמר/ה...

היא באמת הייתה מדהימה :)

ונראה איך יהיה בMGMT... יש לי הרגשה שזאת הולכת להיות הופעה כיפית מאוד גם כן:)

sefi אמר/ה...

איזה כיף לך שאת יכולה להנות מזה. וניראה שבאמת היה מדהים.

Olivia אמר/ה...

היא נראת מדהים! איזה תענוג

לובה אמר/ה...

נזכרתי מאוחר מדי שבא לי להופעה שלה.

Dana (MODAna) אמר/ה...

איזה מגניב, הלוואי וכמעט 5000 איש היו עושים 'לייק' על הסטטוסים שלי :)