יום שני, 31 באוגוסט 2009

יש לי תחושה של דז'ה וו...

בהתחלה היה את brokeback mountain. הטריילר להר ברוקבק עם ג'יק ג'ילנהול והית' לדג'ר (כפרה-עליו-השם-ינקום-דמו-ינוח-על-משכבו-בשלום) נפתח בשמישהו בא לבקש ממישהו עבודה, אחר כך מישהו נהיה חבר מאוד טוב של מישהו, הם רצים ומשחקים, וכולנו יודעים את ההמשך...



אחר כך הגיע "tropic thunder", שמספר על ארבעה שחקנים הוליוודיים שנקלעים ביחד לסרט מלחמה כושל. סצנת הפתיחה של רעם טרופי מציגה "טריילרים" מפוברקים של כוכבי הסרט, ביניהם קירק לזרוס האוסטרלי (רוברט דאוני ג'וניור). מיסטר לזרוס הוא הפארדויה המושלמת על כל השחקנים שלוקחים את עצמם אובר-ברצינות, אבל למעשה הם קלישאה מהלכת ולא מודעת לעצמה. בהתאם, נוצר לו טריילר מזוייף לסרט בשם "satan's alley" בו הוא מגלם כומר (הפתעה!) שמתאהב (הפתעה!) בנער כמורה חתיך וצעיר (טובי מגוויר) והם מנהלים רומן אסור (הפתעה!!).
בקיצור, פארודיה על סרטים שזוכים בכל מיני פרסים זרים עם שמות של חיות, אבל למעשה הם לגמרי קלישאתיים ומגוחכים.



ולמה נזכרתי בכל הטריילרים האלה?! כי ביום שבת ראיתי את הטריילר לסרט "עיניים פקוחות" בכיכובם של רן דנקר וזוהר שטראוס, ולא הצלחתי להמנע מתחושת דה ז'ה וו קשה! גם הוא, כמו שאתם בטח מבינים, מתאר רומן גברי (!) אסור (!!) בדיוק במקום בו החברה לא מבינהההה (!!!) .
באופן משעשע, הוא יותר הזכיר לי את הטריילר המזוייף של קירק לזרוס, רק שבמקום כומר השתילו חרדי. אה, ובאופן לא מפתיע גם הוא נפתח ב"מישהו בא לבקש ממישהו עבודה". בעצם, הטריילר הזה נראה כמו גיבוב כל כך חובבני של שני הטריילרים הקודמים, עד שחייבים להניח שמישהו כאן לא מודע אליהם, או אולי יותר מדי מודע, ואני לא יודעת מה עדיף. מומלץ ביותר לראות את שלושת הטריילרים אחד אחרי השני. הנאה מובטחת.






נראה לי שרן מחפש את סממן האיכות. מה השלב הבא? "סימפל יעקב"? סיפורו של נער קיבוץ פשוט שרק רוצה לשחק עם העיזות כל היום? רן, אתה חתיך וזה בסדר! תחזור לשיר שירים, לשחק בדרמות יומיות, אני מקבלת אותך כמו שאתה!

2 תגובות:

מי זה נטרופ? אמר/ה...

אחד הפוסטים המצחיקים... סימפל יעקב :-)

boiler אמר/ה...

כמה חוסר סקס אפיל יש בדת הזאת אלוהים!
ממש סצינות סקסיות במקווה/ אטליז..
טוב נו, נסמן לנו אותו כמשהו לראות..

מעניין אם העיזו לעשות איזה סצינה נועזת או שהם שמרו את זה על פלטת שבת ודאגו שלא יתחמם יותר מידי וישאר פרווה:)

לפחות טינקרבל משעשעת עם הפאה!

אחלה פוסט!