יום רביעי, 2 בספטמבר 2009

אימא'לה איזו הופעה טובה היתה!!

אימא'לה, איזה כיף היה אתמול במדונה!! הייתי עם אחותי ועוד חברה (לא משנה שבשבילה כל ההופעה הזאת הייתה מעין יום גיבוש של העבודה, כי המעסיק שלהם נתן להם לבחור בין תלושי שי לבין כרטיס להופעה של מדונה) ועמדנו יחסית בהתחלה של הדשא (אבל לא הפסקנו לקנא בכל מי שנמצא ממש לרגליים שלה). דרך אגב, כבר יש סרטונים מההופעה אתמול:





עוד רגעים ראויים לציון היו:
לזהות את בריטני בוידאו של "human nature" ואחר כך לצווח בחדווה כשהיא אומרת it's britney bitch!
כמה גאוני זה יכול להיות?!
לחכות שג'סטין יעלה
להתאכזב כשהוא לא (חברה אחרת שלי טוענת שזאת הייתה שמועה יחצ"נית שהפיצו מארגני המופע בשביל למכור את כל הכרטיסים להופעה השנייה).
לשמוע את מדונה אומרת שישראל היא המרכז האנרגטי של העולם ושזה המקום בו היא נטענת (אבל זאת לא חוכמה כי נראה לי שלמדונה לא נגמר הכוח לעולם. למה אני לא יכולה להטעין את עצמי מהמרכז האנרגטי של העולם כל פעם כשאני עייפה?! )
אה, וחוץ מזה, גירדתי איזה כרטיס של נטוויז'ן שחילקו בתור בחוץ וזכיתי באייפוד שאפל! אני מקווה שבאמת יתנו לי אותו ולא יאלצו אותי להתחבר לאיזו חבילה הזויה שעולה יותר ממנו.

אז זהו,
היה מאוד מאוד מאוד מאוד כיף, בחיים שלי לא ראיתי כזאת הופעה מושקעת ומדהימה. היום בערב מגמט.
מה לובשים? מה לובשים? מה לובשים?

נ.ב - כתבו היום על הבלוג של באתר "במודה". שופו.

3 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

בדיוק דיברתי בטלפון עם מי זה נטרופ והוא אמר לי שהוא חושב שהפסדתי שלא הלכתי...עכשיו אני רואה שאולי הוא צדק...

שיקסע אמר/ה...

עוד לא מאוחר לקנות כרטיס להיום...;)

boiler אמר/ה...

אין מילים
טירוף בהופעות שלה! טירוף!

רוצים שוב פעם! אגב הופעות מהסוג הזה ר-ק בגולדן, אין אפילו וויכוח על זה..

אגב, מה עם האייפוד, קיבלת בסוף?