יום שני, 5 באוקטובר 2009

מלחמת הטוק-שואוז

מי שקורא את הבלוג שלי, יודע עד כמה אני אוהבת קליפים של flash mob - כשבתוך ההמון, במקום ציבורי, פתאום יש התחלה של איזה ריקוד - וכולם מצטרפים. אז בכל מקרה, אופרה ארגנה משהו דומה בשיקאגו, לכבוד פתיחת העונה ה-24 של תוכנית הטוק שואו שלה עם הופעה של הבלאק אייד פיז. שופו (כדאי לראות עד הסוף):



בכל מקרה, זה לא בדיוק פלאשמוב אמיתי, מהסוג שפרח אחרי מותו של מייקל ג'קסון, כי רואים שכל האנשים בקהל הם בסופו של דבר חלק מהריקוד, כך שלא היה את אלמנט עוברי האורח המופתעים שמצטרפים בעצמם. חוץ מזה, זאת הופעה, סביר להניח שאנשים ירקדו בה... אבל בכל מקרה, נחמד. זה תמיד מרגש באיזשהו אופן לראות מסה של אנשים רוקדת בתיאום.

קראתי איפשהו שבזמן האחרון אופרה מודאגת מהעובדה שהרייטינג שלה יורד בהתמדה, ורוב הצופים הצעירים יותר מעדיפים את תוכנית האירוח של אלן דג'נרס (שגם מצטרפת כידוע לצוות השופטים של אמריקן איידול).
אז גם לאלן הייתה תוכנית פתיחת עונה - עם אורחים מוצלחים כמו דייויד בקהאם וליידי גאגא, אבל גם היא לא הייתה יכולה לוותר על קצת ריקודים בריאים. בתוכנית הפתיחה היא ארחה רקדנים מתוכנית ריקודים שמשודרת בארה"ב (so you think you can dance) ובמהלך מתוכנן היטב - הצטרפה לריקוד שלהם "כאילו" בספונטניות והיממה את הקהל (אתם יכולים להעביר ישר ל-1:30).



בשורה התחתונה, אני דפנטלי לוקחת את הצד של אלן דג'נרס. אמנם כבודה של אופרה במקומה מונח (אחרי הכל, חייבים להעריץ אישה שמתאימה את המיקרופון שלה לבגדים!) אבל ממש אין לי כח יותר לכל דיבורי ה-"לאהוב, לאכול, להתפלל" שלה.

3 תגובות:

the purple toe אמר/ה...

בואי נארגן משהו כזה בארץ!
כולן ילבשו אותו דבר ויתחילו לרקוד במקום מפתיע.
אני אומרת - הר הבית!
(-:

Standing Ovation אמר/ה...

מהמם!

לובה אמר/ה...

תוכנית פתיחת העונה השביעית של אלן הביא לי הרבה נחת.
חוצמזה, היא עשתה קצת חסד עם השיר האיום הזה ברקע.