יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

הלו, בטי?


העונה השלישית של "מן מן" הסתיימה לה (בגלל עומס אירועים נתעלם מהאיחור בו צפיתי בפרק), והקשקשת ברשת חוגגת. אם אתם לא רוצים ספויילרים, הפסיקו לקרוא עכשיו ורק תסתכלו בתמונות. נו, מה שאת עושים ממילא.
בכל מקרה, הדיבור סביב פרק סיום העונה הוא שהשינויים הארגוניים שעברו על "סטרלינג קופר" הם למעשה רק תירוץ להיפטר מהרבה דמויות בבת אחת, ועכשיו רולטת ההימורים מתחילה להסתובב. אני יודעת שזה לא נעים לשמוע, אבל אחת המועמדות להדחה היא בטי! יכול להיות שאחרי שראינו אותה נוסעת לנוואדה בסוף הפרק האחרון, היא לא ממש הולכת לחזור!
מוזר, אבל כשזה מגיע לג'ונארי ג'ונס, השחקנית שמגלמת את מרת דרייפר, הדעות חלוקות. יש כאלו (ואני ביניהם) שחושבים שהיא שחקנית מדהימה, וזה פשוט עוול שעוד לא נתנו לה אמי וכולי וכולי. אבל להפתעתי התברר, שיש גם כאלו (ולא מעט! כולל האקס שלה אשטון קוצ'ר), שחושבים שהעובדה שהיא שיחקה דמות קרה ופאסיבית מחפה על העובדה שהיא לא באמת יודעת לשחק... יעני, זה רק מה שהיא יודעת לשחק. אני אומרת שגם דמות קרה צריך לדעת איך לשחק, ודרך אגב, מתי הייתה הפעם האחרונה שראינו את אשטון עושה צ'כוב?
אניווי, אולי זה בשביל להעלות את המניות שלה, ואולי זה סתם בשביל לצוד לעצמה תפקידים חדשים, ג'נוארי הייתה לאחרונה ב-כ-ל מ-ק-ו-ם. היא עשתה מערכון חמוד ל"סאטרדיי נייט לייב", הפקה סליזית למגזין GQ וגם סתם דפקה כרטיס בהשקות/ טקסים/ שופינג ציבורי. בטי אל תלכי!


ההפקה בGQ:




בתפקיד הגופה הקרה:


לא עוד סתם בלונדינית בפוש-אפ:


פה היא נראתה לי בסגנון קייט:


עם השחקנית שמגלמת את סאלי, הבת המוזנחת-ריגשית שלה בסדרה. (האמת היא שניסיתי לברר את השם של הילדה החמודה הזאת בIMDB אבל הוא ממש לא היה מובן לי. קיירנן שיפקה?!)


ואת הטוב שמרתי לסוף. קבלו את הזוג המפוספס, תרתי משמע:



5 תגובות:

לירון אמר/ה...

זה היה הפרק האחרון? די...אני עצובה.
מסכימה איתך,היא שחקנית מעולה. ועוד לא דיברנו על איך שהיא נראית, מושלמת

sefi אמר/ה...

זה היה פרק מהמם. אני מקווה שבטי תחזור למרות שהיא אישה מעצבנת. אם לשפוט לפי מאד מן, אז היא שחקנית טובה, למרות שאולי עכשיו ניראה אותה בעוד תפקידים ונוכל לשפוט, וכן בGQ היא הכי עקרת בית נואשת שרוצה להראות שהיא סקסית.

מי זה נטרופ? אמר/ה...

מעניין אם כל ההופעות הציבוריות היו מתקפה מתוזמנת מטעם יחצניה כדי לשמר את הלקוחה שלהם בתודעה בגלל שהיא כנראה לא חלק ממד-מן יותר.

אגב, אני מתחיל להדאיג אותי, אני כותב את הטוקבק בזמן שאני מאזין לטיגן ושרה החדש (והמעולה) ומטקבק בקצב על שחקנית הוליוודית ומעמדה...אני חייב שליגת האלופות תחזור כבר למלא את ימי רביעי בכדורגל שוב! :-)

Nim אמר/ה...

מוצלחת :)

ושתי אמר/ה...

היא פשוט מהממת. מזכירה בלוק הבלונדיני הקריר והסנובי שלה את גרייס קלי.