יום שני, 11 בינואר 2010

הפקעת המושלמת

אז כן , חזרתי מלונדון ונהניתי מאוד למרות ש: א', טסתי באיזי-ג'ט ולא, אין מקום לרגליים. ב', הייתה סופת שלגים, שדה התעופה היה סגור וכמעט נחתתי באמסטרדם ו-ג', אחרי שכבר נחתתי, הטמפרטורה הייתה מינוס עשר בלילה ומינוס 4 ביום, כך שכמעט ולא הוצאתי את חוטמי מהבית. אבל כמו שכתבתי, נהניתי כי הייתי עם אנשים שאני אוהבת מאוד, ובתכל'ס זה מה שהכי חשוב...
תמיד כשאני חוזרת מביקור מאירופה, אני מחליטה שאני צריכה לאמץ לעצמי כמה גינונים אירופאיים, ומיד. כי אם אני לא גרה שם באמת, לפחות אחיה לי באילוז' ואקל לעצמי את החיים. אז יש כמה דברים שאני רוצה לאמץ לעצמי. למשל, בעלה של אחותי הוא צרפתי, ובשבילו אין דבר זכה ארוחת ערב בלי יין, פשוט לא ייתכן. זה הרגל שמוצא חן בעייני מאוד.
ואם כבר מדברים על צרפת וצרפתים, שימו לב לזה. בית איב סאן לורן מגבה את השקת הבושם החדש, PARISIENNE, בקמפיין אינטרנטי נחמד מאוד, שמתלווה לקמפיין הרגיל. הרעיון הוא לפזר ברשת שלל עצות שיעזרו לך להתנהג ולהרגיש כמו פריזאית אמיתית, לצד בלוגים, תמונות ויומני מסע של בלוגרים ואמנים שמייצגים את הרוח הפריזאית, גם אם הם לא גרים שם . אני אהבתי את המדריך שמסביר איך ליצור את הפקעת המושלמת, האלגנטית אך-עם-זאת-מרושלת:




האמת היא שהמון פעמים ניסיתי לעשות לעצמי פקעת מתוחכמת שכזאת ולא הצלחתי, והבנתי למה ברגע שהתחלתי לקרוא וגיליתי שהכלל הראשון הוא: "גרמי לשיער שלך להיות מלוכלך, אל תחפפי שבוע". סליחה, אבל אייייוווווו!!!
נו טוב, אני מניחה שבינתיים אסתפק בפרסומת עם קייט (עוד לא פריזאית), שמאוד אהבתי אותה (גם) בגלל המוזיקה, שלוקחת את הצלילים הראשונים מ"I feel you" של דפש מוד ועושה מהם משהו חדש:






4 תגובות:

ענבל אביזמר אמר/ה...

שיקסע, התגעגעתי. תפסיקי להפקיר!

iris אמר/ה...

woooow
הפרזומת פשוט מדהימה
בא לי לרוץ לקנות וורדים

שיקסע אמר/ה...

רציתי לענות: "נו, לפחות אני חסרה למישהו", אבל אז פתאום קלטתי כמה פולני זה ונבהלתי.

שירה מ. אמר/ה...

איך הם הכירו? הגברים הצרפתים הורסים