יום ראשון, 21 במרץ 2010

קנו לעצמכם מתנה לחג

זהו. אתמול לא התאפקתי. נמאס לי שבכל פעם שאני רואה חולצה חדשה אצל fifi lapin אני חושבת חודשיים אם כדאי לקנות או לא, ועד שאני מחליטה שכן, היא אוזלת מהמלאי. אז הפעם לא חשבתי פעמיים לפני שהזנתי את הויזה שלי ופשוט עשיתי את זה! הרי אם היא בעצמה אומרת שזאת החולצה הכי יפה שיצאה לה...


ומה עוד? את הבושם הזה עדיין לא קניתי כי אני מחכה לקבל תלושים מהעבודה, וכל כך קשה לי לחכות! אני לא רגילה להתנהל בהיגיון כלכלי כשזה נוגע לבשמים בהם אני חושקת כבר יותר מדי זמן.


אני לא יודעת מה אתכם, אבל אם אני מקבלת תלושים מהעבודה, אני חייבת לממש אותם באותו היום שבו הם נוחתים לידיי. לפרוע אותם בלי רחמים! ואם במקרה הם נמצאים אצלי בארנק יותר משבוע אני מתחילה להרגיש חוסר מנוחה כי אני חושבת על כל הדברים שיכלתי לקנות בהם ומשום מה עדיין לא עשיתי את זה . יש אנשים, כמו המיזנטרופ לדוגמא, שמחזיק תלושים שהוא קיבל עוד בסוכות שנה שעברה. זאת התנהגות מאוד מוזרה בעייני.

**
ועכשיו לעניין החשוב ביותר - ביום שישי הבא, קלבה ואני מכינות מכירה ביתית מושקעת במיוחד, פרטים נוספים בהמשך השבוע...

7 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

יאאא איזה חולצה חמודה!!! תתחדשי והבושם נראה כזה יוקרתי.

מי זה נטרופ? אמר/ה...

חשבתי שאת מרוצה ממערכת האיזונים שיצרנו לנו. את מאיצה ואני בולם, ביחד אנחנו בניוטרל וכך באמת חוסכים! :-)

מי זה נטרופ? אמר/ה...

וחוץ מזה שאלת ה-"מקבלים פה רב תו/תו הזהב/?" בפרצוף סמי מודאג לעולם לא נמאסת ואני מנסה לחוות אותה לאורך זמן רב...וכמובן תהיות הרות גורל כמו: "אם לא יוצא עגול, האם ייתנו לי עודף? איך? בתלושים? יש להם תלושים של 13 שקל בכלל? חסר להם שיגידו לי שאין עודף על תלושים" וכו' וכו' זו דרכי לחוות את פסח כל השנה...

ושתי אמר/ה...

גם אני מתנהגת ככה עם התלושים לחג וגם עושה רשימות של מה שאני רוצה לקנות בתלושים. לצערי הם נגמרים לי לפני שאני מספיקה לומר "ג'ק רובינזון".

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אוחח כתבתי תגובה ארוכה לפוסט הזה והיא נמחקה. אכתוב בקיצור - קיבלתי תלוש (מתנה אחת מתוך כמה) על סך 100 שקלים לחג, ולא מצאתי שום דבר ראוי לעצמי (המחירים לא הגיונים) אז פירגנתי לבן זוג (בתוספת 70 שקלים נוספים) חולצה מכופתרת ממש שווה מקסטרו (שהכי לא נראית קסטרואית!).

זה עתה שלחתי 100$ לדיוטי פרי, שם מעבירים לי את הקוקו מדמואזל של שאנל (אני יודעת שכל הפרחות משתמשות בו, אבל שום פרחה לא תפריד ביני לבינו!).
הריח הזה מטריף לי את החושים, ואני באמת לא מסוגלת להחליף אותו (לא בשנים הקרובות בכל אופן).

חג שמח!
שרונה

Noa Raviv אמר/ה...

חולצה מהממת! אין על פיפי

boiler אמר/ה...

הבחירה של הבושם מעולה,
יש לנו את כ-ל הדוגמיות של כל המספרים ובהחלט ה 3 הוא המוצלח ביותר

אבל יש לנו אג'נדה שלמה למה לא צריך לקנות בשמים אבל זה לפעם אחרת...

אנחנו ניסנו לקנות בחוסר הצלחה סומק של שאנל עם התלושים שלנו,אבל המוכרת לא הצליחה למצוא את הגוון...
שנאל זה הדבר היחיד שאין עליו מבצעים לעולם, ולכן אתה לא מרגיש מופסד כי "אין כפל מבצעים"

Fuck the system!