יום שבת, 12 ביוני 2010

ליידי גאגא מציגה: לבוש לגיטימי למרחבים ציבוריים

ליידי גאגא במשחק של המטס:


הקבוצה זה בלב:




בזמן האחרון יש דיבור רציני על זה שכריסטינה אגילרה מאוד "מושפעת" מהלוק של ליידי גאגא, ושבקליפ האחרון שלה (כריסטינה) התלבושות מאוד מזכירות את התלבושות שלה (גאגא) וכו'. האמת היא שהכול התחיל בכלל בתור פינה בבלוג של פרז הילטון, אבל בימים האחרונים הויכוח הזה ממש צבר תאוצה.


שזה ממש אבסורד, כי בינינו, כל הלוק הנוכחי של גאגא פשוט זועק "מדונה!". מה, לא?


אניווי, כל העניין הצליח לעורר שערורייה זוטא, כשהקליפ ל"אלחנדרו" של גאגא יצא באותו יום עם האלבום החדש של כריסטינה - "ביוניק", וכמובן שמי שליבה את האש בחדווה גלויה היה לא אחר מידידנו פרז. אבל אפילו הוא נקלע למצב מביך כשקייטי פרי צייצה בטוויטר שלה על הקליפ של אלחנדרו: "חילול הקודש במסווה של בידור". (אני מאוד מקווה שראיתם את 10 הדקות האלו. רצוי ב- HD. אם לא, בבקשה לכו לעשות את זה עכשיו).
בקיצור, לפרז היה נורא לא נעים, כי הוא גם מאוד אוהב את קייטי, אבל הנאמנות שלו שמורה לגאגא.
בסוף, הוא יצא מזה בצורה דיפלומטית והסביר שהוא בטוח שקייטי כתבה את זה בצחוק, וזה ממש מובן למה אנשים אחרים טעו בפירוש הציוץ הזה - פשוט יש לה חוש הומור גרוע במיוחד.



בקיצור, כל המלל הלא רלוונטי הזה מעלה אצלי כמה שאלות:
1. מה?
2. נכון גם לכם נראה שקייטי פרי עשתה הגדלת חזה ממש ממש לא פרופורציונלית?

וזהו, עד כאן להיום.
מחר: פוסט על המונדיאל! (או מחרתיים, אל תתפסו אותי במילה ;)

7 תגובות:

T-M-S אמר/ה...

לדעתי כריסטינה ממש מסכנה מאז ליידי גאגא נראה שהיא לא מסוגלת לעורר אפילו שערוריה אחת עם הלבוש או ההתנהגות שלה. נשואה עם ילדה, איפה היא ואיפה גאגא, דירטי נראה כמו שיר ערש לילדים.

Mirelle אמר/ה...

שמעתי ראיונות עם קייטי וגם קראתי כמה, והיא נשבעת שהם שלה מלידה. נראה קצת לא אמין, כי נגיד על ההגדלה של בר רפאלי לא מדברים, אבל זה ידוע.
מי שלא זוכר, בר עשתה את הקטלוג הראשון שלה לרנואר עם "פגושים" לא מהעולם הזה בהיותה בת 16-17. אמא שלה אמרה שהילדה פשוט התפתחה מאוד יפה במהלך הקיץ. יודעי דבר ו"מקורבים" יודעים שהיא עברה ניתוח להגדלה בחו"ל בשיטה שאז הייתה חדשנים במיוחד - החדרת השקיות הסיליקוניות דרך תעלה שעוברת דרך התבור. מה שיכול להסביר את עניין העגיל בתבור (הפרחי יש לומר) שאמור להסתיר צלקת קטנטנה.

אולי זה גם הסיפור של קייטי?

ואו חפרתי לך פה חצי פוסט. סורי...סתם רציתי לחלוק ☺

שיקסע אמר/ה...

חפרת, חפרת, אבל הסיפור הזה כבר הופיע פה מזמן... :)
איך את חושבת שכל הקוראים של שיקסע הגיעו לבלוג? אני תוצאה ממש טובה בגוגל על החיפוש "בר רפאלי הגדלת חזה"

Mirelle אמר/ה...

נו אז עכשיו יהיה לך עוד! קייטי פרי הגדלת חזה ☺

chloe אמר/ה...

קייטי פרי מגעילה אותי. עם השיער הכחול ג'סיקה רביט, ההתחסדות הצדקנית לגבי שירי המחאה של גאגא - נו באמת ולסיום השמועה שמפיץ עליה לא פחות מבן זוגה, שמדובר במפעל לפלוצים. איףףףף

אגב, המכנסים של כריסטינה הם של אמריקן אפרל. צרפי לזה את האמירה החד משמעית של ריהאנה בראיון לערוץ E מאחורי הקלעים של ההופעה בישראל, שהפריט הכי חשוב במלתחה של הוא טייץ של החברה הנ"ל. HOT HOT HOT ועדיין הסניף הכי מצליח של המותג ממוקם בלב דיזנגוף.

chloe אמר/ה...

וגם הליידיבוי גאגא שעוקבת בדריכות אחרי כל ציוץ של המדונה, קוראת לזה ווג אלחנדרו, מתחמשת במחוך קטלני ומקנחת באורגיית יום הגאווה הנאצי
סטרייטית עאלק

אנונימי אמר/ה...

לא, ברצינות, מה יש לה נגד מכנסיים?