יום שישי, 24 בדצמבר 2010

סנטה?

כבר מזמן אני חושבת שאין מנוס מלהתחיל לחגוג כריסמס גם בישראל, ולו רק בשביל אורגיית המתנות שהחג הזה מביא עימו. אפילו האחיינית החכמה שלי כבר עלתה על זה. אמנם ההורים שלה חשבו שאם הם יביאו אותה לישראל בחג היא לא תראה את הילדים סביבה שרים 'הו הו הו' ותשכח מהעובדה שאצלהם אין כריסמס, יש רק חנוכה, אבל היא לא קונה את זה. בתגובה, היא מתרוצצת ושואלת את כל מי שמסביבה מה הם היו רוצים לקבל מסנטה. כמובן שאף אחד מהמבוגרים סביבה לא מנסה להוציא לה את הרעיון מהראש, בעיקר בגלל שהם חושבים ברצינות על תשובה טובה. אז הנה הוויש-ליסט שלי לסנטה, למקרה שמישהו באמת שומע

אז קודם כל, הנה מתנה שכבר הגיעה אליי - הספר של פיפי לאפין

טוב, האמת היא שזה לא ממש נחשב מתנה, כי אני שילמתי עליו. אבל בהתחשב בעובדה שהוא היה במבצע באמאזון ועלה רק 6 פאונד במקום 12 ועל המשלוח לא שילמתי בכלל, אפשר לשייך אותו לקטגוריית כמעט-מתנות.
הספר עצמו ממש ממש חמוד! יש בו ראיונות עם מעצבים שפיפי אוהבת, המון טיפים לסטיילינג מוצלח וכמובן אינספור איורים מקסימים. גם אהבתי את העובדה שבין לבין היא שילבה מתכון למסיכת פנים טבעית (על בסיס גזר), מתכון לשייק בריאות שיעזור לכם להתאושש אחרי ליל בילויים קשה (על בסיס גזר) וטיפים לאיפור בסגנון פיפי לפין (הרבה סומק ורוד).



נעליים של מארק ג'ייקובס, עוד לא הזיקו לאף אחד:
למה? כי הן חגיגיות, כי אהבתי את הכוכב וכי הן עכשיו בסייל בדה אאוטנט ועולות רק 95 (!!) פאונד וזה ממש פשע להזניח אותן ככה. הבעיה היחידה היא שכל התפלצות האירופאיות כבר רכשו את כל המידות ועכשיו הן נשארו רק במידה 38. אז בעצם סנטה, המשאלה שלי היא להיות מידת נעליים 38. בכלל, אני מאוד מרוצה מדה אאוטנט, כבר הזמנתי משם חצאית של אמריקן וינטג' שעלתה רק 22 פאונד והיד עוד נטויה. אני אוהבת אותו רק קצת פחות מכמה שאני אוהבת את סטרוברי, כי בסטרוברי השליחות בחינם לכל העולם ואצלם לא (חוץ מב- Black Friday). אבל זה כבר נושא לפוסט אחר.

וספיקינג אוף סטרוברי, הזמנתי לעצמי גם את המארז הזה, שכל-כולו צועק רוח חג.

Bliss Spa-la-la-la-'aaah' Set: Body Butter Lite125ml + Soapy Suds 100ml 2pcs

מאז שהתחלתי להזמין את המוצרים של בליס, אני מכורה ברמות קשות. למי שלא מכיר, המותג בליס התחיל בתור ספא טרנדי במנהטן (פרט טריוויה ממעריצת סקס אנד דה סיטי: לשם סמנתה לקחה את הצב - אותו גבר מקריח עם ריח פה רע שהיא החליטה לעשות לו מהפך בעונה הראשונה) ומאז הוא התרחב והיום זאת רשת הספא של מלונות W. כל המוצרים שלהם הם טבעיים, בלי פרבאנים ובלי חומרים סינתטיים שמוטב לו היו משמשים להכנת צמיגים ולא מוצרי קוסמטיקה. במארז הזה יש חמאת גוף (אבל במרקם שאין דברים כאלה) מועשרת באנטיאוקסידנטים וגם סבון/קצף לאמבטיה. הוא עולה עכשיו 25 דולר, אבל אני בכלל קניתי אותו בגלל הקופסא והשם המגניב - "ספא לה לה לה - אההההה". (ואם חשקה נפשכם בפינוק קרימסי גם, לחצו כאן)


חג שמח!

נ.ב:
ואם אתם רוצים לארוז לעצמכם את כל הטוב הזה, כנסו ללינק המקסים הזה (תודה לקורלוש ששלחה לי אותו) שבו אתם יכולים להדפיס לעצמכן ניירות עטיפה מעוצבים באווירה פריזאית. כמו שני אלה:



6 תגובות:

T-M-S אמר/ה...

אכן, אין כמו the-outnet היום היה אקטרא 40% על פריטים מסויימים - ישר רכשתי לאחותי זוג של דולצ'ה גבאנה במשהו כמו 600 ₪ - אין דבר כאלה בעולם ביקום או בפלנטה. אין.

כפתורים אמר/ה...

הספר של פיפי כל כך חמוד!

Standing Ovation אמר/ה...

רשימה משובחת ואני גם בעד לחגוג את הכריסמס, אגב אני אשמח לקרוא גם את הספר של פיפי ;)

אנונימי אמר/ה...

תוכלי לשים לינק לאתר ולמבצע ממנו קנית את הספר..תודה רבה ! ד"א..הפוסט נורא יפה D:

the purple toe אמר/ה...

אם את כבר באתר שיקסע יקרה, העיפי מבט על הצמד של ויואן ווסטווד. אמנם לא בתקציב, אבל השלמות, האימום והפרחיות העליזה ששורה עליהם כבשה את ליבי (אך לא את ארנקי!)

שיקסע אמר/ה...

קניתי אותו באמאזון אנגליה!