יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

דברים שאפילו פנינה יודעת

לא מזמן נסעתי לניו יורק, ובהמלצתה של חברתי אנינת הטעם ש', נכנסתי לחנות הקוסמטיקה lush בסוהו. קודם כל, זאת אחת החנויות היפות שראיתי. הסבונים מעוצבים בצורות ממתקים מגרים, הריח מדהים, האריזות קורצות וכל המוכרים כל כך נחמדים!! אהבתי את העובדה שגם באתר האינטרנט של החברה וגם על המוצרים עצמם - כל הרכיבים מפורטים בצורה ברורה וידידותית למשתמש/ת. מדובר במוצרים חברותיים לגוף ולכדור הארץ, שלא מכילים דטרגנטים אלימים, חומרים משמרים, שאריות נפט או השד יודע מה - להיפך. כל המוצרים עשויים מרכיבים טבעיים, ומה שעוד מצא חן בעיני, הוא שעל כל מוצר יש מדבקה עם ציור של האיש שהכין אותו, שם ותאריך. איזו התחשבות!



המדבקה שיש בתחתית המוצרים

קניתי משם קרם לחות לגוף בריח ווניל, וגם מוצר שהוא פילינג לשפתיים, שמשאיר אותן רכות ולא סדוקות. נשמע מושלם? אז זהו, שממש לא! בשיא התלהבותי, חזרתי לארץ וסיפרתי לחברות שלי על החנות המופלאה, ואז אחת מהן זרקה - 'אה, "לאש", הם אנטישמיים, אסור לקנות מהם'. כמובן שאחר כך, כל מי שדיברתי איתו התפלא שלא ידעתי, וטען שזאת, כאילו, עובדה ממש ממש ידועה. אז תסלחו לי באמת שאני לא גולשת כל יום לאתר "אנטישמים דוט קום" בשביל לבדוק מי שונא אותנו, (יש הרבה, יו נואו), אבל באמת ניסיתי לבדוק אם הטענות נכונות. אז זהו, שהן כן. מדובר בחברה שלא מוכנה לפתוח סניפים בארץ כי היא מתנגדת לכיבוש ומנהליה קוראים להחרים את ישראל. זה ממש לא אומר שהם מעבירים כספים לחמאס, כמו שאתרים מסויימים טוענים, אבל זה עדיין הופך את הסיטואציה ללא נעימה. בכל מקרה, עכשיו אני מרגישה רע שקניתי שם קרם גוף ב-26 דולר ואני מאוד אשתדל לא ליהנות מהמוצרים שלהם. למרות שזה קשה. נו טוב, בפעם הבאה אני אלך עוד מאה מטר לחנות סבון של פעם. אה, סליחה, עכשיו הם קוראים לעצמם רק SABON. אבל אני חייבת לציין שהיא גם הייתה מפוצצת אנשים, ומלא יפניות. סחתיין עליהם. אבל אני בכלל נגד לערב קוסמטיקה ופוליטיקה, זה לא הולך טוב ביחד. אפילו פנינה רוזנבלום יודעת את זה.


המוצרים החתיכים


נ.ב - חוץ מהמוצרים האלה, פשטתי גם על החנות של origins. מואהאהא. קניתי את הקרם הזה, שסיקרן אותי, ומסיכה מטהרת שמוציאה את כל "הדברים" ש"תקועים שם". כלומר, בתוך האפידרמיס (אגב, זה התיאור שכתוב על האריזה. לא אני המצאתי! חמוד, לא?) . בינתיים עוד לא התחלתי להשתמש בקרם אבל ניסיתי את המסיכה והיא ממש, אבל ממש מהממת.


כששמים אותה אפשר להרגיש אותה פועלת, וברגע שמסירים אותה - יש הרגשה שהעור נושם, וגם הנקבוביות מצטמצמות בצורה משמעותית. בקיצור, אם יש לכם עור שמן, כמו שלי , יש מצב שתאהבו אותה מאוד. (אגב, את המוצרים של origins אפשר לקנות גם דרך StrawberryNET.com. אמנם לא ראיתי שיש להם את המסיכה הזאת במלאי, אבל שווה לבדוק מדי פעם אם יש, או לנסות מוצרים אחרים של החברה - הכל אמור להיות מעולה).


8 תגובות:

standing ovation אמר/ה...

אהבתי ממש! כלומר את הפוסט לא את החברה האנטישמית. מזל שעידכנת לגביה כי יש יוטיוברית מאנגליה שכל הזמן ממליצה עליהם וכמעט קניתי...

שיקסע אמר/ה...

תודה! ;)

אנינת הטעם ש' אמר/ה...

הו לא! לא היה לי שום מושג שהם אנטישמים, רק ראיתי ביקורות מהללות על המוצרים שלהם וכשפשטתי על החנות, הצטיידתי במלאי מוגזם לחלוטין של השמפו המצוין BIG שעשוי ממלח ים והקונדישנר הטבעוני - בשניהם חפפתי הבוקר בהנאה מרובה, מבלי לדעת שאני תורמת לשנאת ישראל!

אוף.

sefi אמר/ה...

ד, נו. אז הם אנטישמים. ממש אכפת להם מה אנחנו חושבים עליהם ובמקומך הייתי שמה עליהם * ונהנת מהמוצרים. חייבת לציין שבכל זמני בניו-יורק לא גידלתי שום חשק להיכנס לאף אחת מהחנויות שלהם.
אוריג'ינס, מצד שני, זה לגמרי מהמם. תתחדשי על הכל!

שיקסע אמר/ה...

ש' שלי!! ת'כלס ספי צודקת - תחפפי בהנאה. זה לא שיש לנו פה אלטרנטיבות טובות יותר. סליחה, במה מצפים מצפים מאיתנו לחפוף, כיף?! אולי איזה נקה 7 טוב?

kate and the cake אמר/ה...

איזה קטע! יש לי את הפילינג שפתיים הזה בדיוק, קיבלתי אותו במתנה..
המסיכה נשמעת אלוהית, אני מחפשת משהו בסגנון שניתן לקנות פה בארץ[ לא מזמינה אונליין, המסמכס מטורף!]
רעיונות?

Mirelle אמר/ה...

יש לי בעיה עם שימוש לא נכון של מושגים, למשל "אנטישמי". אם הם פרו-ערבים, הם לא יכולים להיות אנטישמים, כי גם ערבים, הם שמים ממש כמונו היהודים.
הם אולי פרו-פלסטינים, מתנגדי כיבוש וכן הלאה.
חומצזה, אין מה לעשות והמוצרים שלהם מהממים אז פשוט תהני מהם עד שיסתיימו :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

העפת אותי עכשיו 3 אנשים אחורה, לפעם האחרונה שהייתי בניו יורק. איך אהבתי להכנס ולרחרח בחנויות של לאש וקילס.