יום שבת, 28 באפריל 2012

מלכת הלבבות

בראשית, הייתה השמלה המקסימה הזאת של פיו פיו, עם חיתוך בצורת לב בגב.



אז כן, מדדתי את השמלה הזאת כמה פעמים, ולמרות שהיא מעוצבת בצורה מתחשבת (הלב ממוקם בצורה כזאת שאפשר ללבוש חזייה בלי שהיא תציץ), היא ממש לא החמיאה לי. אולי זה משהו בצורה של המחשוף, הכתפיות, או העובדה שקuהמותניים שלה לא כל כך ישר. בתמונה הזאת אפשר לראות שקו התפר שמחבר את החצאית לחלק העליון לא בדיוק ישר, אלא  משולש כזה, רואים? בקיצור, את זה לא אהבתי. 


אני לא יודעת מתי בדיוק מור באואר יצרה את השמלה, אבל השבוע נתקלתי באחד השיטוטים שלי באתר של המעצבת האמריקאית אלכסנדרה גרקו  (alexandra grecco) ו... הפתעה! גם לה יש שמלה כזאת בדיוק עם לב בגב. בגרסה שלה הלב קצת יותר מכובד... 



ובכן, השמלה הזאת הרבה יותר ידידותית למשתמשת בעייני. קודם כל, היא עשויה מכותנה, הבד הכי נוח בעולם. שנית,  במקום מחשוף יש לה פרונט אלגנטי, הגזרה הרבה יותר ישרה, ואפילו יש לה כיסים! התוספת שהופכת כל שמלה למושלמת. 





ואפרופו, גם בטופשופ מציעים גרסה (לא רעה בכלל) של השמלה הזאת - בצבע לבן עם רוכסן ועוד חיתוך מעניין בגב. 55 פאונד והיא שלכם. 


אז עכשיו נשאלת השאלה -מי מלכת הלבבות? מי באמת המציא את השמלה עם הלב ועוד כמה כאלה יש? 
הפעם הראשונה, ותקנו אותי אם אני טועה, שאני ראיתי שמלה עם חיתוך בצורת לב, היה אצל לואלה, שהציגה את השמלה בספטמבר 2009 בשבוע האופנה. אבל שם הלבבות היו מקדימה ולא מאחורה... 


איזו שמלה הכי אהבתם? 

5 תגובות:

sefi אמר/ה...

השמלה של אלכסנדרה גרקו הכי יפה כי היא גם המעצבת הכי מוכשרת וגם כי שמלה ורודה עושה לי קצת בחילה מרוב מתיקות.
ועוד שאלה, איך עשית את תצוגת האייפד הזאת לבלוג? לא הספקתי לבחון את האופציות של הבלוגר עדיין.
אה והלב מקדימה פחות נוח.

marjorie morningstar אמר/ה...

כשראיתי את השמלה המהוללת של פיו פיו, הדבר הראשון שחשבתי עליו היה שמדובר בשוד-רעיון לאור היום. לא זכרתי מי המעצבת שהציגה שמלות עם חיתוכי לב (משום-מה היה לי נדמה שזו הייתה לינדזי עם הקולקציה הכושלת ההיא) אבל היה לי ברור שראיתי את זה עוד לפני שדרך כוכבה של מור באואר, וחיכיתי שעוד מישהו יאמר את מה שחשבתי (כדי שלא אצא עוכרת שמחות).

את התפר הקדמי המשופע לא אהבתי, אבל דווקא מחשוף הסוויטהארט הוא לטעמי. שמלות סגורות מקדימה חונקות אותי וגורמות לי להרגיש כמו שמנה שמתהדרת בפרונט עצום.

שיקסע אמר/ה...

ספי!! האמת היא שאין לי מושג איך עשיתי את זה! שיחקתי היום קצת עם התבניות של הבלוג, כמעט מחקתי אותו, ובסוף הוא נראה ככה. עוד לא יצא לי לבדוק איך הוא נראה באייפד ;)
מרג'ורי - חייבת לבדוק את העניין עם לינדזי!!

אנונימי אמר/ה...

האמת היא שהמעצבת הזאת מצליחה לערוך חתונה כל כך פשוטה בעיצוב שלה, תסתכלי באלבום שלה בחתונתה, לא כזה מרשים למרות היותה מעצבת גדולה.

marjorie morningstar אמר/ה...

זו לא הייתה לינדזי.. הקולקציה המושמצת שלה הייתה לאונגרו. היא צבעונית פחד ומשופעת חיתוכים, זו כנראה הסיבה שהתבלבלתי.