יום שבת, 5 במאי 2012

ביוש אלקסה, היוש דל ריי

אז המאלברי דל ריי הושק החודש 



האמת היא שאני ממש מאוכזבת מהקלות הבלתי נסבלת שבנות מקבלות היום תיקים על שמן. פעם היית צריכה להיות מינימום נסיכה, אשת נשיא או מינימום אייקון תרבות בשביל לקבל תיק על שמך. והיום? יוק. מילא אלקסה, נו, אפשר עוד איכשהו לקבל. אבל לנה דל ריי?! סירייסלי? מה היא עשתה בחיים חוץ מלהיות זמרת בשקל וחצי עם ביוגרפיה ממוצאת, לקבל ביקורות מזוויעות על האלבום היחיד שלה ולתת הופעה בסטרדיי נייט לייב שקטפה את תואר "ההופעה הכי גרועה בהיסטוריה של התוכנית" בהליכה? יש לי רק משהו אחד להגיד לה: תמותי לנה, תמותי!! 


ואתם יודעים מה עוד יותר מעצבן, נכון? אני יותר אוהבת את הדל ריי מאשר את האלקסה. באסוש 

4 תגובות:

sefi אמר/ה...

אלקסוש לא רק היה תיק כעור וגם טחון בידי כל פאשניסטה בשקל שגנבה לאבא את הכרטיס, אלא גם תיק על שמה של בחורה לא ממש מרגשת, לטעמי.
לנה, היא חלק מעידן חדש של כוכבות ברגע והתיק מהמם וקלאסי, מה שהופך את זה לאבסורי עוד יותר, אבל מבדר. וגם נמאס מאלקסוש ורגליה השדופות, מאלברי היו חייבים כוכבת שיודעת לעשות משהו ולא רק ללבוש שמלה של שאנל לפרנסתה.

גם אני אוהבת אותו הרבה יותר. מזל שסלדתי מאלקסוש.

Mirelle אמר/ה...

לגמרי באסוש. מצד שני, אם רנואר עשו את אלקסוש, הם יעשו גם את לנוש. הם ושאר העולם, שאת רובו אפשר גן ככה לרכוש באיביי.

M O D E L L O אמר/ה...

אני יכול להבין למה מלברי בחרו דווקא בלנה בתור האישה שמאחורי התיק הבא שלהם- אי אפשר לומר שלא מדובר באיט גירל(שעוד תיכנס לתודעה חזק יותר, אני בטוח), אך זוהי ללא ספק אכזבה שכך ירדו להם הקריטריונים מנסיכה אמיתית לנסיכת הטמבלר, וגם זה בקושי.

אני חושב שמדובר בעניין שיווקי נטו, מלברי יורדים אל העם ואיתו אל התודעה.

BeautyBitch אמר/ה...

גרמת לי לצחוק בקול רם.