יום ראשון, 24 ביוני 2012

בנות, בנות, בנות - כמה נקודות חשובות

1. ג'מיימה קירק
ה-בחורה בסדרה הזאת. למרות שאליסון ויליאמס (מרני) יפיפיה, זושיה מאמט (שושנה) קורעת ולנה דנהם היא הלב, הפנים והנשמה של הסדרה, כולם נופלים בסוף ברשת של קירק, ודי בצדק. מה שלא ידעתי עליה, וכמו תמיד חברתי ליאת גילתה לי - זה שג'מימה היא בת דודה של אליס דלאל (ת'כלס דומות!) , ושתיהן הנכדות של ג'ק דלאל, מליארדר בריטי, יהודי ממוצא עירקי, שהקים ועל שמו נקרא מרכז סוזן דלאל בנווה צדק. סבתא של ג'מיימה היא בכלל ישראלית, מה שהופך אותה ליהודייה כשרה! אגב, לאבא של אליס קוראים גיא וכמו שליאת כתבה לי - לטס פייס איט, מדובר בגיא דלאל! אבא של ג'מיימה לא פחות מגניב - סיימון קירק, המתופף של להקת "בד קומפני". חוץ מזה, רק היום גיליתי שג'סה רק בת 27 אבל כבר בהיריון שני (!) ויש לה כבר בת אחת מקסימה בשם רפאלה. 






2. אדם דרייבר
אדם משחק בסדרה את אדם, פארודיה על היפסטר מברוקלין שהוא חצי-נגר חצי-שחקן לעיתים מועסק במשהו אבל רוב הזמן לא. אני די מפגרת בפרקים אבל הבנתי שהוא (ספוילר! בשורה הבאה!) 
* הולך ונהיה חמוד יותר עם הזמן ובפרק האחרון אפילו די מתוק* 
אני לגמרי מבינה מה האנה רואה בו (ולא רק כשהוא בתוך פח זבל) 



חבל רק שהוא מתעקש להשאיר את השיער המוזר הזה על הסנטר שלו... 



3. הערצה פזיזה 
בניו יורק מגזין החליטו להכין בובות נייר בשביל הגרופיז והגרופיות של הסדרה. אהבתי שלמרני עשו דיסק קטן של רובין (הן שומעות ביחד את השיר שלה בסוף הפרק השני או השלישי אם אני לא טועה), לג'סה בדיקת היריון ולשושנה שקית של דילנ'ס קנדי בר. והחלק הכי טוב? ליד כולן יש אייפון ופחמימה :) 







2 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

אבל כולן יצאו שמנות יותר מבמציאות! גם פרינט (מצויר) מוסיף חמישה קילו?

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

מעניין שבהתחלה הסדרה ממש הרתיעה אותי (קצת ברוטלי), אבל עכשיו אני ממש מחבבת אותה. אני ממש שמחה שנתתי לה הזדמנות נוספת.
יצאה כתבה על קאן לא מזמן שדיברה על החיים שלי, אם כי בכלל לא שמתי לב מאיזו שושלת היא הגיעה.. מעניין!