יום שבת, 7 במרץ 2009

אני רוצה להתחפש לה

אני לא ממש יודעת למה, אבל בימים האחרונים הייתי לגמרי אדישה לכל מה שקשור לפורים, מסיבות פורים או תחפושות. כנראה שזה בגלל שלא ממש ידעתי למה כדאי להתחפש, וגם בכל פעם שהתחלתי לחשוב על מסיבת פורים אפשרית, התחלתי לתאר לעצמי את הדוחק והצפיפות שבטח יהיו בה ואז גם נזכרתי במסיבה שהלכתי אליה בשנה שעברה והייתה בדיוק כזאת, והתבאסתי עוד יותר.
אבל אז החלטתי לא לוותר, כי האמת היא שאני דווקא ממש אוהבת את פורים! תמיד אהבתי להתחפש ולא הייתה אפילו שנה אחת שלא התחפשתי בה, אז ליידי גאגא איט איז. כשקראתי שהיא הלכה לשופינג בפאריס בלי מכנסיים, הבנתי שזהו, אני פשוט אוהבת אותה!! :)


עוד כמה תמונות:


אחרי שקצת קראתי עליה, הייתי אפילו עוד יותר מבסוטה מעצמי, כי מסתבר שהבחורה הזאת היא לגמרי גוסיפ גירל בתחפושת! כל כך שמחתי לגלות את זה, כי אני באמת חושבת שיש לי חוש לגוסיפ גירלז! :) בקיצור, היא גדלה במנהטן, העבירה את הילדות שלה באפר איסט סייד והלכה לאותו בית ספר פרטי שגם ניקי הילטון למדה בו, וכבר מגיל ממש צעיר היא התחילה לצאת למועדונים בניו יורק ולהפוך לדמות מוכרת בעיר.

אז עכשיו אני אוהבת אותה עוד יותר ממה שאהבתי קודם. אני חושבת שאין עוד הרבה בחורות כמוה שמטפחות ומשקיעות כל כך בלוק שלהן. היא מבינה שבגד הוא קודם כל הצהרה, וכל הלוקים שלה מצהירים גלאם, נהנתנות ושחיתות. מה יותר טוב מזה?! :*)

כמובן שכל זה היה גם תירוץ בשביל לשים את הסט שהכנתי בפוליבור:
gaga life
gaga life - by maayanw on Polyvore.com

הבעיה היחידה שלי היא כמובן להשיג פיאת בלונד פלטינה. למישהו יש?! אני מתנחמת בעובדה שגם אם לא אשיג אחת עד ערב פורים, לפחות אני יודעת שהיא ברונטית בנפשה (בכל זאת - היא לא לגמרי טיפשה), ויש לי אפילו הוכחה. א-אה! מזהים את הליידי הקטנה?





8 תגובות:

Holly אמר/ה...

לפי דעתי תמצאי פאה בלונדינית בברוריה תמרוקים בסנטר.
ממש מוזר לגלות שהיא לא טרנסג'נדר.

Kalba אמר/ה...

דבר ראשון הסט בפוליבר מדהים...

דבר שני, בתמונה הראשונה רואים לה את הוג'יינה או שאני הוזה?!?!?!

Nim אמר/ה...

גדול
אני לא רואה וה-ג'יינה (ממש קירבתי את הפרצוף למסך, כמה נמוך...)

miri אמר/ה...

לא! היא לובשת בגד גוף , בצבע גוף וז'קט! איזה עירום ,הבחורה בקלאסה! ואחלה תחפושת

Kalba אמר/ה...

ממממזזזזזה קלאסה מירי...מרתה סטיוארט אין דיסגייז...
:)

שיקסע אמר/ה...

מירי צודקת! :) האח ליידי ג'י!

Kalba אמר/ה...

פתאט! פתאט!

אנונימי אמר/ה...

היא דומה לבריטני מרפי בשחור