יום שלישי, 10 במרץ 2009

Best Purim EVER

אתמול חגגתי את אחד הפורים הכי טובים EVER, ושמחתי לראות שאפילו מדונה נכנסה לרוח החג והגיעה למרכז הקאבללה שלה מחופשת. למה בדיוק? נראה לי שלבת שלה. או שמא מדובר בטייק-אוף על בריטני בקליפ של "היט מי"?

בכל מקרה, לא לכולן יש קרסוליים שנראות טוב באולסטאר אז מבחינתי זה ראוי להערצה!

אתמול גם הייתי במסיבונת יום הולדת לnim diamond, והכי חשתי עצמי לורן קונרד, שזאת התחושה שאני מקבלת לפעמים כשהכל מסביב נראה פוטוגני, ואז אין ברירה אלא להתחיל להתנהג בהתאם. בכל מקרה, אני מקווה שגם הוא חש ככה, כי לפי דעתי זאת אחת התחושות הכי נהדרות בעולם. אז אני רוצה להקדיש לו שיר וגם לאחל לו את השנה הכי טובה, מוצלחת ומאושרת!


(בשנייה 24 יש תמונה ממש שמנה של וויטני!)

שמתי לב היום שכבר יש מהדורה חדשה של Neet Magazine, וזה מאוד משמח כי מדובר במגזין של אנשים מאוד לא עקביים! בכל מקרה, יש שם כמה הפקות ממש מהממות:



תמיד אחרי שאני מסתכלת בירחון הזה בא לי לרוץ לקאלה, לקנות את כל החולצות הרומנטיות שיש ואחר כך לרוץ היישר לויצ"ו, לקנות מלא בגדי יד שנייה ולהרכיב איתם לוק של נערה בוהמית, אמנותית ואבודה בעיר הגדולה. הבעיה היא שבקאלה כל פיסת סמרטוט מהונג קונה עולה 300 שקל, ויצ"ו זה איווו, ובכלל - מי רוצה להיות אמנותי ואבוד? זה כל כך מעייף!


בכל מקרה , זה לא רע להסתכל

3 תגובות:

Kalba אמר/ה...

הוווו תמונות יפות!

אכן היה נפלא אצל היהלומן, הייתה מסיבה משובחת, המון אנשים לוהטים, בקיצור הוא סתם חשש מהקיץ של אביה סינדרום. בהחלט אחת המסיבות הטובות.נהנתי עד מאוד והייתי נהנית יותר אם הייתי יכולה להישאר עוד ולא הייתי עובדת למחרת!!!! #$%@
אגב, היה שם כלב שלבש בגד של אדידס , זה היה הורס!! מישהו יודע איפה קונים בגדי כלבים כאלה?!

Nim אמר/ה...

דימה דיאמונד היה דוגמן הבית!
תודה מהממות :)
יש הקדשה לדיג'אית ההורסת אצלי

Nim אמר/ה...

לורן, גמרת אותי עם ההקדשה, נורא נורא יפה

love u