יום רביעי, 11 במרץ 2009

אין לתאר

אני לא מאמינה שאתמול החליטו להכניס כלב לבית האח הגדול, על תקן דייר נוסף עד סוף העונה. אבל מילא זה. הבעיה היא שבהפקת האח הגדול לא בחרו בכלב תמים, או חס וחלילה, בכלב נטוש שזקוק למחסה. לא. את מי הם בחרו? את הכלב לאקי, שמזוהה יותר בתור הפרזנטור של מפעל הפיס.
סליחה, אבל מה זה השטויות האלה?! אני באופן אישי ממש שמחה שהכלבלב המסכן נלחץ מהסיטואציה והתחיל לבכות עד שלא הייתה ברירה אלא להוציא אותו. זה היה ממש מרגיז, בכל צורה שבה אני מסתכלת על הסיטואציה.
מצד אחד, מעצבן אותי שניסו לדחוף לי פרסומת לפרצוף, כזאת שתסתובב על המסך שלי במשך שעות רבות (הרי הוא היה צריך להישאר עד סוף העונה!) באיצטלה של תוספת תמימה לבית. ומצד שני, מרגיזה אותי המחשבה על הבעלים של הכלב הזה. זה דבר אחד לטפח פודל יפיפה ולהפוך אותו לדוגמן בפרסומות, שמעתי גם על הורים שעושים את זה לילדים שלהם. אבל זה דבר אחר לתת אותו לקבוצה של אנשים זרים ומבהילים למשך כמעט חודש, בשביל לא יודעת כמה שקלים.


בקיצור, הפתעה מסריחה.

2 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

מילא עם קבוצת סלבריטאים סוג *^% אבל עם אוכל הראשים מנחם בן, זאת התעללות! הוא היה ממש מסכנונצ'יק וטוב שהחליטו לגאול אותו מייסוריו בבית האח הגדול ולהחזיר אותו למקום שכולו פן וטיפוח :)

שיקסע אמר/ה...

אשכרה אוכל ראשים :)