יום רביעי, 11 במרץ 2009

יש אהבה באוויר

ווינס וואהן התארס! לסוכנת נדל"ן אנונימית! אני לא רוצה להגיד "אמרתי לכם", אבל כמעט בטוח שעל השער הבא של star/people/ us weekly תהיה מרוחה תמונה ענקית של ג'ן אניסטון מזווית צילום שבה היא נראית מוטרדת במיוחד, עם הכותרת "ג'ן הרוסה!", ואולי גם בתוספת כותרת משנה מפגרת ומרחמת במיוחד.
חוצמזה, גם מנדי מור התחתנה עם ראיין אדאמס אתמול, אז מזל טוב לזוג הצעיר. הסתכלתי על התמונה הזאת שלהם ואני לא יכולה להפסיק לתהות אם הם הולכים למספרה ביחד ומבקשים את אותו צבע בשיער. אולי אפילו יש לספר שלהם על המדף בקבוק מי חמצן שכתוב עליו "מנדי וראיין לנצח" והם חולקים אותו בכל פעם שהם באים לעשות שורשים. אני לא אתפלא.
דרך אגב, קלטו את החולצה.. .אני זוכרת שמכרו כאלה חולצות באורבן אאוטפיטרס ב-2005. אני יודעת את זה כי הייתי שם באותה שנה ושקלתי לרכוש אחת אבל אז חשבתי שזה יהיה ממש פאתטי, כי אני מישראל!


ועוד דבר שחימם לי את הלב היום, זה לראות את התמונות החדשות של בריטני בביקיני. אני לא יודעת אם היא עשתה עוד שאיבת שומן, או שאולי זה בזכות סיבוב ההופעות החדש שלה, אבל היא נראית טוב! פעם היה לה את התחת עם הכי הרבה צלוליט בהוליווד (נו טוב, אחרי מישה ברטון) ועכשיו העור שלה נראה ממש חלק שם באיזור. או ככה לפחות זה נראה:


6 תגובות:

Kalba אמר/ה...

בריטני לוהטת..

אגב, לגבי החולצה, מה אני אומר?! אני עבדתי בחנות הטי שרטים קרייזי ריצ'רד בדיזינגוף סנטר!!! רק כאלו היו שם..זנות...התיירים קונים את זה כמו פלאפל חם...

שיקסע אמר/ה...

גדול D-:

Holly אמר/ה...

קודם מישה ועכשיו בריטני. יש תרופה לצלוליטיס ואני רוצה לדעת מהי!

miri אמר/ה...

היה התקופה שחשבתי שהיא יוצאת עם בריאן אדמס. בכל מקרה הקטע עם השיער שלהם ממש ספוקי

שיקסע אמר/ה...

הוא פשוט לא נראה טוב.

Koral אמר/ה...

את פשוט קדושה מעונה.
מה זה הפרגון הזה?!