יום חמישי, 13 באוגוסט 2009

לא מבריק

שימו לב לפטנט החדש הזה - לאק לציפורניים שהוא מאט לחלוטין! קארן או, הסולנית של ה"יה יה יז" מובילה את הקמפיין של החברה הזאת, knock out cosmetics מה שרק גרם לי לחבבב אותה יותר.


דרך אגב, ללינק המהמם הזה הגעתי דרך הבלוג bounjour it's jinah!, שנקרא על ידי חברתי הטובה ליאת באדיקות ומומלץ מאוד. היא כמובן גם זאת ששלחה לי את הלינק הזה, כי אני כל כך מתעצלת לעדכן בזמן האחרון שזה פשוט נורא. דרך אגב, הג'ינה הזאת כותבת שם שיש לה אובססיה מטורפת ללקים, והיא חושבת שהשריטה הזאת באה לה מ"the hills"'', והאמת היא שאני לא יכולה להסכים יותר!! מי שרואה יודע על מה אני מדברת...
נכון יש ללורן את התנועה הזאת שבה היא תמיד שמה את האצבע על הלחי כשהיא מקשיבה למישהו, ואז פותחת ממש את העיניים?! בקיצור, פתאום שמתי לב שהתחלתי לעשות את זה גם בלי להרגיש!

7 תגובות:

Holly אמר/ה...

למייבליין או בונז'ור (זו בעצם אותה חברה, לא?) הייתה פעם סדרה של מאט, אם כי לא בשחור. אני התלהבתי ממש מלק הפודרה.

T-M-S אמר/ה...

ולחשוב שבילינו ערב ביחד...

שיקסע אמר/ה...

אחחח, אני עדיין נרגשת מהסיפור ההוא :) אני מרגישה כאילו גם אני קצת הייתי שם, עם הג'ין והטוניק

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

אוי, זה מגניב ברמות אחרות. המאט, קארן - כל הדיל.

Dana (MODAna) אמר/ה...

לא השתגעתי על מראה המאט לחלוטין (זה גורם לציפורן להראות 'מתה'...לא?)
אבל אני מזדהה עם עניין ה-הילס: חברה שלי שלחה אותי עם משימה לניו יורק לפני חודש, למצוא לה לק כחול כהה "כמו של לורן קונרד"

SARA אמר/ה...

אהבתי מאוד מאוד

Kalba אמר/ה...

לק מהמם!!!
למרות שכמו שאני מכירה את עצמי, הייתי נשברת ושמה לק שקוף מעל..