יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

אני לא אוהבת את זה, אני רק רוצה לראות את זה שוב ושוב

בכל ביקור שלי בלונדון, אני מתמוגגת כל פעם מחדש מרמות הטראש האחרות שהאומה הבריטית מייצרת ומתחזקת. בעוד פה בא לי כבר להקיא ממשולש הבנות אסתי-בר-נינט, שם אפילו חדשות על ה"שלישית-מגירלז-אלאוד" יכולות להיות הרבה יותר סוחפות מכל פיסת רכילות לבנטינית.
בקיצור, עכשיו אחותי הלונדונית סיפרה לי שהיא ממש באובססיית "x factor", ובדרך העבירה גם את האובסס אליי. בייחוד לגבי צמד תאומים בני 18 בשם ג'ון ואדוארד, שבעייני הם פשוט ה-י-ס-ט-ר-י-י-ם. הם לא ממש יודעים לשיר, אבל הם ללא ספק סנסציה בהתהוות. שימו לב לביצוע שלהם ל"oops... i did it again". קודם כל, זאת בחירה גאונית של שיר, נתחיל מזה. חוץ מזה, הם עלו לבושים בחליפות עור אדומות (בדיוק כמו שבריטני לבשה בקליפ), וגם עשו את אותה כיאורוגרפיה!! אין, זה פשוט גאוני, זה פשוט מושלם, פשוט טראש טהור. דברים כאלה זה מה שמשמח אותי. חובה לראות:


ספיקינג אוף בריטני, אני די מחבבת את הסינגל האחרון שלה, ובקליפ היא נראית פשוט מדהים. טוב יותר מאי פעם. למרות שאחרי שאני שומעת את "oops" אני מבינה שאין מה להשוות בין זה לבין מה שהיה לה פעם. נו טוב, אולי העובדה שהיא הייתה אז בת 16 הפכה את הכל לאחר. אלו היו זמנים קסומים אבל זה לא פייר לדרוש ממנה לשחזר את זה, פשוט כי אי אפשר. ומה שיש עכשיו הוא לא פחות טוב:



עוד מפינת התקליטייה של שיקסע, לייטון מיסטר (את הדובדבן שמרתי לסוף) ו-וויזר, שרים ביחד את הסינגל החדש שלהם, בעל השם המאוד ארוך: if you're wondering if i want you to... וכו' :



וטיפת אנגלומניה אחרונה: התמונה של של סיינה מילר (דווקא בניו יורק) עשתה לי חשק לזנוח את הלק האפור האהוב לטובת לק אדום יוז'ורי. בינתיים.


שיהיה לכולנו שבוע טוב.

3 תגובות:

לובה אמר/ה...

היא כזו מוצלחת, הסיינה הזו.

אנונימי אמר/ה...

אני בכלל אוהבת את כל האאוטפיט של סיינה

Olivia אמר/ה...

הסיינה הזאת תמיד נראת טוב!