יום רביעי, 31 במרץ 2010

יכול להיות שמאיה בוסקילה עלתה על משהו?

אני מניחה שלא ראיתם (ואני מקנאה בכם על זה), אבל אני ראיתי. הלוואי שהייתי יכולה להחזיר את הזמן לאחור. הלוואי שלא הייתי פותחת את הטלוויזיה באותו רגע, הלוואי שלא הייתי נחשפת לזה. אבל ראיתי. והאמת - שזה גם היה מהפנט בצורה מעוותת.
אני מדברת כמובן על מאיה בוסקילה, עושה קאוור ל-Bad Romance, אבל לא למברשת מול המראה בחדרה כפי שהיה ראוי להיעשות, אלא מול כל עם ישראל, בהפקה שנראתה כאילו נרקחה במוחה הקודח של כלה לחוצה (תסלחו לי, ראיתי הרבה פרקים של "עונת החתונות" לאחרונה). אבל זה נכון! היו שם רקדנים, אקרובטים תלויים מהתקרה ועוד די.ג'יי מקושקש שאומר בקול רובוטי: "let's kick it". אמיתי לגמרי!



אבל מה, יכול להיות שמאיה בוסקילה התחילה טרנד?! כי הנה גם סרטונים של היילי וויליאמס, סולנית "פראמור" וג'ארד ליטו (מעתה אקרא לו מר גאגא) עם ההרכב "30 שניות למאדים" עושים קאברים לבד רומנס בהזדמנויות שונות. דעתי? היילי חמודה , ג'ארד משעמם, אבל מי אני שאשפוט? תראו בעצמכם:



מר גאגא:


6 תגובות:

blossom button אמר/ה...

לא יודעת משהו פה לא מסתדר לי בחיבור של מאיה בוסקילה+ליידי גאגא=קאבר.יש קצב והכל אבל בסך הדברים זה נראה דיי פתטי...
בהתחלה הייתי בטוחה שהמתמודדות הן רק עוד רקדניות שנכנסות בכניסה ממש לא מרשימה
והאם זו רעמת שיער בלונדינית על ראשה של בוסקילה?!?

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

מדינת ישראל תצטרך לתת לזה הסברים.
ובמילים אחרות - גוואלט!

boiler אמר/ה...

לא לא מה פתאום ,
אם היא נאחזת בלהיטים של אחרים תיהי בטוחה שהיא לא המציאה כלום...

זה כבר רץ המון בהופעות ולפעמים אף נעשה בכישרון ,כמו מורן אהרוני
(ההיא מכוכב נולד)
http://www.youtube.com/watch?v=8kHgCzheruo

וגם "החדשות" שמופיעים עם זה
http://www.youtube.com/watch?v=9YHJM8f176o

ובכלל נראה לנו שאת הכל גאגא עצמה התחילה ,שהופיעה עם גירסאות אקוסטיות לשירים שלה נוט?

דבי דאימונד אמר/ה...

כשזמרת שנראית כמו מלכת דראג עושה ליפסינק בסגנון דראג לאמא של מלכות הדראג, למה זה נחשב?

Tanch אמר/ה...

מאיה בהחלט די מזעזעת בביצוע,
זה לא הסגנון שלה, לא הלוק שלה,
חבל לעשות כזו פדיחה.

אבל ג'ארד ליטו ובאד רומנס זה די סקסיי תאמת

CV אמר/ה...

ג'ראד ליטו תעשה לי ילד אימו !