יום שבת, 22 במאי 2010

הית'רגשתי

אתמול ראינו את "מופע הפלאים של ד"ר פרנאסוס", הידוע גם בכינויו: "הסרט האחרון בהחלט של הית' לדג'ר". אני חייבת לציין שהוא סרט יפה גם בלי קשר למי שמשחק בו, אבל שוב, בגלל שזה הסרט-האחרון-וכו', אי אפשר לדבר עליו בלי להתייחס קודם כל למשחקים בו.
אז אני יודעת שזה דבר מאוד ציני לומר, אבל אם כבר שחקן מת באמצע צילומים של סרט - עדיף שזה יהיה באמצע סרט כזה. "מופע הפלאים של" הוא סרט כל כך סוריאליסטי, אז גם אם השחקן הראשי משנה את הצורה שלו מדי פעם, זה לחלוטין מתקבל על הדעת: הית' מגלם את דמותו של טוני כשהיא נמצאת בעולם ה"אמיתי" ואילו בתוך עולמו הדמיוני של ד"ר פרנאסוס הוא מחליף צורות - פעם הוא נראה כמו ג'וני דפ, פעם הוא ג'וד לאו ופעם הוא קולין פארל. מכיוון שדמותו של טוני היא גם ככה שקרנית ונוכלת, השחקנים השונים מגלמים בעצם גם את הפרצופים הרבים שלה. נו, יצאו מזה נחמד. אבל עזבו את הית', אני הייתי מבסוטה אש על לילי קול! כולם מתעסקים בהית' כל הזמן, מה איתה?!


נ.ב - אם הבנתם את הסוף - תתקשרו אליי!

4 תגובות:

CV אמר/ה...

עדיין לא ראיתי את הסרט אבל מוזר לראות את לילי קול פוסט עידן הדוגמנות שלה.
היא נראית שונה לגמרי עם לחיים ועוד כמה קילודרמים פה ושם. עשה לה טוב

sefi אמר/ה...

תמיד היו לה לחיים. מה, גם היא הייתה איתו? זאת לא הייתה ג'מה?

pinkengreen אמר/ה...

הבחורה הזו מושלמת!

ושתי אמר/ה...

דווקא לא היה סוף יותר מדי מסובך למיטב זכרוני. הדמות ששיחק הית' לדג'ר התגלתה כנבל מן השורה הראשונה והבת של פארנסוס בחרה לבסוף באנטון ואף הביאה עמו ילד, שאותו רואה פארנסוס כשהוא עומד בחלון מחוץ למסעדה שאליה עקב אחרי בתו.