יום שבת, 22 במאי 2010

בנות הזהב

אני שומעת עכשיו את האלבום החדש של גולדפראפ ("Head First"), ובהקשר שלה אני חייבת לספר שאין, פשוט אין דבר שאני אוהבת יותר מסיפורי Late bloomers למיניהם. הם תמיד כל כך מעוררי השראה ומובילים למסקנה שלא משנה בני כמה אתם - אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל לעשות את מה שאתם אוהבים באמת, וגולדפראפ היא בדיוק אחת כזאת.
בגיליון אפריל של "ספין" אליסון גולדפראפ (44) ראיינה את דאבי הארי (65), ושתיהן דיברו על הגיל שלהן ועל "הפריחה המאוחרת" בגילוי לב. גולדפראפ סיפרה שהיא קיבלה חוזה הקלטות רק כשהיא הגיעה לגיל 30, ודבי הארי קיבלה את חוזה ההקלטות הראשון שלה בגיל 33! אין ספק שהיה שווה לחכות.




אז מתוך האלבום החדש שלה, אתם חייבים לראות ולשמוע את השיר הזה. בעייני לפחות, הוא הכי שיר ה- Feel Good של השנה:




ולסיום, הנה עוד כוכבת פופ שלא תתפסו מסתובבת עם מיילי סיירוס - רובין (31) השוודית. זהירות, מדובר בחומר ממכר:





6 תגובות:

Koral אמר/ה...

הרובין הזאת... מה זה? בוא נפזר את מסך הערפל?!

Tanch אמר/ה...

רובין מעולה, אני שומעת אותה כבר מלא זמן.

CV אמר/ה...

I<3 ROBYN
ובנוסף.... קיבלתי לפני שבוע את הספרים שהזמנתי מאמזון וביניהם גם 'קלאסי', וההצעה שלי עדיין בתוקף =)
דברי איתי אם את מעוניינת
cvilan@gmail.com

Nim אמר/ה...

אני גם מת על לייט בלומרז!

michalooshka אמר/ה...

לא נפלתי מרובין הזו אבל אני מתה על בלונדי..
ואהבתי את הגישה.- אף פעם לא מאוחר

אנונימי אמר/ה...

פוסט מעולללהה