יום שבת, 11 בספטמבר 2010

אני חושבת שזה עשה לי את השנה

מתוך מוסף החג של ידיעות:



לא, אני לא חושבת שמרים בנימיני בחרה מילים בומבסטיות מדי. גוד נואו שחיי היום יום יכולים להיות לפעמים סבל לא קטן ומאוד מצא חן בעייני הרעיון שמישהו סוף סוף ייתן על כך את הדין ויפצה אותי! אז אלוהים, אם אתה שומע, אני מוכנה לפיצוי שלי עכשיו. תודה, שיקסע.
** ולא שזה לא כיף לרטון, אבל השנה דווקא נפתחה לא רע, טפו טפו טפו. אני טסה עוד שבוע וחצי ללונדון וגם היו לי כמה רכישות חג מוצלחות (תמונות בהמשך). כמובן שזה לא פיצוי על כ-ל הסבל שעבר עליי, אבל נראה לי שזאת התחלה טובה בכיוון ;)

3 תגובות:

סבילהסובלת אמר/ה...

מירים בנימיני לשלטון!

Clothes on Trees אמר/ה...

מזמן לא נכנסתי לכאן, וחבל - הצחקת אותי ברגע וחצי. מרים בנימין, שתדעו, היא מלכה. כמה פעמים כבר קראתי את ההורוסקופ השבועי שלי במוסף המרוט והחבוט כמה ימים אחרי הסופ"ש, והכל - רטרוספקטיבית - הסתבר כנכון!! כך שבמקומך הייתי בענננים

marjorie morningstar אמר/ה...

גם אני מזל בתולה, ואין ספק שמגיעים לי כמה פיצויים.