יום שני, 14 בפברואר 2011

וולנטיין שמח!!

כשהייתי קטנה, הייתה לי אימפריית ברביות. ואני לא צוחקת ולא מגזימה, זאת הייתה באמת אימפריה. היה לי בית ברביות (עם מעלית!), ובית נופש בצורת בונגלו, ומכונית (של הביוקר), ובריכה (שאפשר היה למלא אותה עם בועות סבון), ועוד בובות מכל הסוגים: ברבי, סקיפר, החברה של סקיפר, ברבי בהיריון (שיש לה בטן מסתובבת ויוצא ממנה תינוק), ואפילו קן אחד שאפשר היה להפוך את השיער שלו מחום לבלונדיני אם מעבירים לו קוביית קרח על הראש. וזה עוד בלי לדבר על כל הבגדים ונעלי העקב הקטנות שאיכשהו תמיד היו מוצאות את דרכן למזון של האחיות שלי.
בקיצור, זה באמת היה משהו מיוחד. עד היום אני כועסת על אימא שלי שפשוט נתנה לי להיפטר מהכל ביום גחמתי אחד. אני לא מבינה איך היא לא ניסתה בכלל לעצור בעדי ולתת לכל האוצר הזה ללכת? אני אומרת לכם, כל החירות הזאת שנותנים לילדים היא טעות. אבל עזבו אותי, אני נסחפת.
הסיבה שאני כותבת את כל זה היא כי ברבי וקן, כך מסתבר, נפרדו לפני כמה שנים! (ליתר דיוק: בוולנטיינ'ס 2004. הם החליטו שהם רוצים לבלות קצת זמן בנפרד). ועכשיו, לכבוד הוולנטיינ'ס (ולכבוד זה שקן חזר להיות סלב אחרי צעצוע של סיפור 3), החליטו במטאל לקאמבק אותם! זאת אומרת, אם אתם תרצו. לצורך העניין הוקם האתר הזה שבו תוכלו להצביע האם השניים צריכים לאחד את מי החמצן שלהם או לא.


אני בשוק לגלות שהרוב בכלל אוהבים את ברבי סינגלית והמחוג אפילו לא הגיע לאמצע!! בושה. בינתיים ברבי מפבלשת סטטוסים קורעי לב בפייס, אל תשאלו. והכי נחמד שגם מאפיית מגנוליה בניו יורק ימכרו קאפקייקס במהדורה מוגבלת שקן הקדיש לברבי. חמוד.


ולכבוד הוולנטיין אני גם רוצה לברך את חברתי המהממת ש', שבטח נמצאת עכשיו בניו יורק. יו נואו וואט. וזהו. עכשיו אני טסה לראות את ההופעה של גאגא מהגראמי אתמול. חג אהבה שמח! 3>

4 תגובות:

כפתורים אמר/ה...

מעניין אם היית מנצחת אותי בתחרות הברביות. לי היה גם מטבח מאובזר, להקה עם אולפן הקלטות ובריכה עם ערכת מנגל. תמיד חלמתי שיהיה לי בית עם מעלית...

שיקסע אמר/ה...

אולפן הקלטות? :-0

Mirelle אמר/ה...

אני תפרתי וסרגתי [!] לברביות שלי בגדים. אני לא שיחקתי בברביות, אני שיחקתי ב"מיראל, מעצבת אופנה". בחיי.

חג אהבה מהמם לך! ♥

the purple toe אמר/ה...

הנחת היסוד שלי היא שיש גן עדן לברביות ולשם מגיעות כל הבובות הנטושות.