יום שני, 23 בפברואר 2009

חזרי למקום שממנו באת

מצאו את ההבדלים בין זה:


לבין זה:


אני לא מבינה איך גדי אלימלך נתן לה לצאת ככה מהבית. לא רק שהחצאית לא מתאימה לה, גם הז'קט מסתיר לה את המותניים וגורם לה להיראות גדולה יותר, שלא לדבר על הנעליים שנראות כמו שאריות מהארון של יודה בניינטיז. מה נסגר איתה?!
ואם כבר מדברים על נינט, אני חייבת לשתף בריכול שהגיע אליי דרך חברתי המהממת ליאת. בבוקר אחד לפני שבועיים היא הגיעה ללחם ארז באבן גבירול וקלטה זוג אחד יושב ומתצפת על יונית לוי, שבדיוק באותה שנייה חצתה את הכביש. מבט מהיר בזוג גילה שאלו לא פחות מנינט וגדי שיושבים לשיחת חנופה הדדית. בזמן שהם ישבו שם, הגיע צלם פפראצי על אופנוע, צילם אותם דרך הזכוכית (כי באבן גבירול השולחנות עומדים על המדרכה), עלה על האופנוע ונסע.
וכאן מתחיל הקטע המעניין: אחרי סשן התייעצות קצר וחילופי מבטים, נינט וגדי ביקשו לקרוא לאחראית המשמרת, אמרו לה "קודם כל נעים מאוד!" ואז התלוננו שהם יושבים במקום הזה כבר בפעם השלישית ובכל פעם עובר שם צלם ומצלם אותם, מה שגורם להם לחשוד שאולי מישהו מעובדי המקום מאוד מתרגש לראות אותם ומזמין צלם.
בסופו של דבר האחראית משמרת יצאה ממש קולית, היא אמרה להם שהיא מאוד מצטערת אבל למקום בטח אין קשר לצלמים, וחוץ מזה - יושבים במקום הזה עוד הרבה אנשים חוץ ממנה, ולכן הצלמים הפכו את הסניף הזה לחלק מהמסלול הקבוע שלהם ביום. בסופו של דבר נינה התרצתה ויצאה אל האוטו שלה, שכמובן חנה באדום-לבן.

אז מה למדנו מזה? לא לנסות ללבוש בגדים שלא מתאימים לך או לאישיות שלך, כי בסופו של דבר, הג'וחה הפנימית שבך תמיד יוצאת החוצה.


ולעדכוני בר רפאלי:
היום בר התייחסה ב"ידיעות" לטשטוש של הפופיק שלה בפוטושופ: היא אמרה שהיא "שמחה לראות אותו אחרי 9 שנים" ולגמרי טייחה את הפרשה!!
חברתי החוקרת יעל סיפרה לי שהיא זוכרת את הפעם הראשונה שבה הופיעה בר עם הפירסינג. זאת הייתה תצוגת בגדי הים של גדעון אוברזון, ועד היום היא זכורה כתצוגה שבה בר הפכה מילדה לאישה, כי פתאום היא הופיעה עם פירסינג בפופיק וחזה גדול באופן חשוד. בתור חוקרת מקצועית, היא גם הצליחה למצוא את התמונה. הראיות לפניכם:


9 תגובות:

Holly אמר/ה...

התמונה הזאת של נינט עשתה לי פלאשבק למישהי שלמדה איתי שהתלבשה בדיוק ככה!
זה היה בניינטיז, אז אולי זה רטרו ניינטיז - גרסת הנינה?

אנונימי אמר/ה...

החזה של בר נראה לגמרי כמו ניתוח. החזה נפוח ועגול מדי בניגוד לחזה אגסי וטבעי. חזיית השושנים מונחת על החזה ולא מחזיקה אותו בכלל. מעבר לזה שהרווח בין החזה מוזר ונראה מאולץ משהו.
עם השנים (9!!) בר קצת השמינה (אפילו דיי הרבה) ולכן החזה קיבל תוספות שומן ונראה היום יותר טבעי.
אפשר גם לשים לב לטשטושי פוטושופ בשומני בית השחי שלה בחלק מהתמונות ב-SI

boiler אמר/ה...

בטוח הענין עם בר? אם אנחנו לא טועים גם בצילומים בזנזיבר(ויאללה ויאללה ויאללה באלגן) היה לה את העגיל(וגשר בשיניים התחתונות) ובתצוגה הזאת של אוברזון בר הייתה כבר "ידועה בציבור" לא?

אבל בהחלט בר הייתה שיחת היום אחרי התצוגה כי החזה שלה היה שם בהחלט "אחר"..

לגבי נינט והמלביש - זה כבר עובר כל גבול, אנחנו מסרבים להגיב!(מה??)

(ואנחנו מסרבים להאמין שאנחנו כל כך חסרי חיים ומתעסקים בפופיק של בר כבר כמה ימים ובנעליים של יודה מהניניטז!)

מי זה נטרופ? אמר/ה...

נינט נראית כמו זינה!
ראייה:
http://www.tnovan.com/i/Xena.jpg

בכיף

Standing Ovation אמר/ה...

הכי עלוב להתלבש ב-ד-י-ו-ק כמו בקטלוג, במיוחד כשאת לא נראית כמו מקטלוג.

Kalba אמר/ה...

מעייני, זה ממש נמוך הקטע עם נינט..
די וידאנו הריגה איתה, עכשיו זה סתם התעללות בגופה..

אנונימי אמר/ה...

האמת היא שהתמונה הזאת סותמת את הגולל לחלוטין על פרשת ציץ-גייט. היום הוא לא נראה מנותח בצורתו (כמו רוני ס', למשל, קו המחשוף ממש צורח קליין), אלא פשוט גדול מאוד יחסית לגוף. אבל כאן הוא באמת נראה גבוה מאוד, ולא נותר אלא לקבוע שהשנים עשו חסד עם השתלים.

ועדיין, זה אחד הניתוחים המוצלחים שראיתי. מה שלא ניתן לומר על הליך השתלת הסטייל של נינט, לאחר שגופה דחה את האיבר באופן סופי.

אנונימי אמר/ה...

נחמד לכתוב. תודה

פפראצי סלבס אמר/ה...

jj לא הייתי DD חחח D: חושב D: על זה