יום שבת, 2 במאי 2009

לב העיר

בסוף השבוע האחרון לקחתי על עצמי פרוייקט מיוחד: להשלים את כל הפרקים של the city, כי די הזנחתי את התוכנית הזאת באמצע וזה ממש לא מתאים לי!

(לצפייה ישירה בכל הפרקים לחצו כאן).

"the city", למי שלא יודע, היא סדרת הספין-אוף של "דה הילס", שעוקבת אחרי החיים והעבודה החדשה של וויטני בניו יורק במחלקת יחסי הציבור אצל דיאן פון פירסטנברג. אז מצד אחד, תמיד אהבתי והערכתי מאוד את וויטני. עוד מהפרקים הראשונים של "הילס" כל מישהו עם טיפת בינה בקודקודו היה יכול לשים לב שבזמן שלורן מתנהלת ברמה של כיתה טיפולית, וויטני היא זאת שמתקתקת עניינים, מקבלת קידום, טסה לחו"ל, מתקדמת בין עבודות ומראה שהיא בחורה רצינית. מזלה של לורן שיש לה כזאת חברה שדואגת לה ומושכת אותה כל הזמן למעלה.
אבל מצד שני, כל זה טוב ויפה בשבילה. צופת הטלוויזיה הממוצעת (משמע, אני) - דווקא רוצה את הכיתה הטיפולית! וכמה שיותר ממנה! כאילו, היה לי הרבה יותר כיף לראות את לורן נעלבת מאנשים עם שמות כמו ג'ן באני, רבה עם היידי, יוצאת למסיבות ואוכלת במסעדות מאשר את וויטני מבצעת עוד משימה בצורה פשוט מושלמת.
בכל מקרה, דווקא אחרי הפרקים הראשונים חשבתי שכן יהיה כיף כי הביאו אנשים שהם לכאורה מעניינים. אבל רק לכאורה. כי בעצם כל אחד מהם כל כך שקוע בדימוי של עצמו עד שזה ממש מעייף.
אוליביה למשל, באה עם כל נתוני הפתיחה בשביל להפוך לדמות החביבה עליי: מדובר בניו יורקרית עשירה מעדות בלייר וולדורף, ואפילו יש לה סייד קיק! היה לי ממש מאכזב לגלות שבניגוד לאחותה הדמיונית והמוצלחת, לבחורה הזאת אין טיפת תחכום בהתנהגות שלה, ובאופן כללי - היא קוץ בתחת.


יש את ארין, שהיא הנערה ה"משוחררת-בוהמיינית-מאגניבה", אבל משום מה היא בוחרת לצאת רק עם לוזרים. ועוד במקביל! עוד חברה היא אלי, דוגמנית עם פנים היסטריות שמתעקשת להישאר עם חבר בוגדני ואידיוט, שאין לי שום מילה אחרת לתאר אותו חוץ מ - asshole.
ולסיום ישנו כמובן ג'יי, החבר של וויטני, שהדפוס שלו הוא תמיד אחיד: קודם לאכזב את אותה או להתנהג באדישות, אחר כך להבין שהוא עשה טעות, ולסיום לפצות אותה במחווה מרגשת.

וויטני וג'יי
ארין

אלי ואדם

לסיכום, זאת סדרה חמודה, כן? זה שלא שאני אפסיק חס וחלילה לראות אותה. אבל היא פשוט לא מספקת את הסחורה. טוב, לא את הסחורה שאני רגילה אליה לפחות. אחרי כל הדרמה של "הילס", פשוט התרגלתי לסף ריגוש מסויים! (נ.ב- נכון שזה מרגש שהיידי וספנסר סוף סוף התחתנו כמו שצריך?!)
בכל זאת, היה רגע אחד יפה בפרק האחרון שראיתי. רואים בו וויטני מדוכאת, ואז דיאן פון פירסטנברג ניגשת אליה ואומרת לה: "מערכת היחסים הכי חשובה שיש לך בחיים היא מערכת היחסים עם עצמך, כי לא משנה מה יקרה, את עצמך תמיד יהיה לך".


כל כך נכון. זה על החיים.

3 תגובות:

boiler אמר/ה...

אויש לפני שהיא יצאה כל כך התכוונו לראות אותה..(כן אין לנו חיים, אנחנו מודעים לכך)

אבל איכשהו פשוט וויתרנו והשאלה הנשאלת - להתחיל לצפות בה? או שסתם נתאכזב?(גם ככה יש לנו עשרות סדרות שתופסות המון ג'יגה במחשב שעדיין לא ראינו..)

שיקסע אמר/ה...

כן, למה לא? כל פרק הוא רק 20 דקות ובכלל לא צריך להוריד את זה למחשב. רק אל תבואו עם יותר מדי ציפיות... זה נחמד וזהו.

Mirelle אמר/ה...

הידעת שארין לוקס היא בעצם ארין וויליאמס כלומר, הבת של קליף וויליאמס שהוא הבסיסט האגדי של AC/DC?!?!? הסיבה שהבחורה החליטה לשנות את שם משפחתה היא שהיא לא רוצה שידעו שהיא הבת של... מצד אחד אפשר להבין, מצד שני, תני גם קצת כבוד לאבא!