יום שני, 14 בדצמבר 2009

הקו העצבני

בפעם האחרונה, בכל פעם שאני פותחת טלוויזיה, אני מתעצבנת. ולא, אני לא מדברת עכשיו רק על איילה, שממש לא נראה לי הגיוני שכל גבר שנמצא איתה בבית פחות מחודש "מתאהב" באישה הזאת, שבמקרה הטוב נראית סביר ובמקרה הרע ביצ'ית במסווה. ראיתם איך היא ירדה אתמול על הביצה של אלין? כמה רוע מתחת לפני השטח!
אבל לא משנה, לא על זה רציתי לכתוב, כי זה עוד עיצבן אותי רק בקטנה. אחרי האח הגדול התחלתי לזפזפ, ואיכשהו נחתתי על התוכנית של גיא פינס, שבמסגרתה נשלחה כתבת שטח (אותה לא זיהיתי, מישהי מתולתלת כזאת בלונדינית) לסקר את הופעת הבכורה של נינט. בסוף ההופעה, הכתבת הזאת , שכרגע צפתה בהופעה של זמרת, ולצורך העניין לא משנה אם זאת נינט או חווה אלברשטיין, היא צפתה בהופעה של אישה שטרחה ועבדה על משהו, הכינה הופעה לקהל, וכ-ל מה שהיה לה להגיד ליהודה לוי אחר כך זה: "איזה חזה מהמם יש לנינט, לא יכלתי להוריד ממנו את העיניים כל הערב, איזה כיף לך".
עכשיו, עזבו את זה שמדובר בסוג של הטרדה מינית, שאפילו יהודה לוי נראה נבוך ממנה. מה הערך של זה לצופים בדיוק? מה, אני אמורה להסתובב לחבר שלי ולהגיד לו "יואו מאמי, ראית איזה חזה מהמם יש לנינט, כפרה עליה"? , איך בדיוק ההערה הוולגרית הזאת על איבריה המוצנעים של מישהי אחרת (כן, איברים מוצנעים, בהחלט) אמורה להיות רלוונטית באיזשהו אופן ועניין למי שיושב בבית? מה, הוא אמור להנהן בהסכמה? לקנא ביהודה לוי או בנינט? או שאולי ירוץ הוא עכשיו לקנות כרטיס למופע על מנת לצפות בפלא מקרוב?
ועכשיו אני מנסה לתאר את הסיטואציה מתרחשת במקום אחר, בארצות הברית למשל. אתם יכולים לדמיין לכם את ג'וליאנה ניגשת לחסוס אחרי הופעה של מדונה ואומרת לו, "שמע חביבי, איזה בז'ז'ים יש לאסתר, לא הצלחתי להוריד מהם את העיניים כל הערב?!" שתי סטירות היא הייתה מקבלת. בעצם, למה להרחיק? עזבו את ארצות הברית. נניח שזה היה בארץ, אבל הפוך. האם אחרי הופעה של יהודה לוי מישהי הייתה מעיזה לגשת לנינט ולהגיד לה: "איזו חבילה מדהימה יש ליהודה, לא הצלחתי להוריד ממנה את העיניים?". אז למה כשזה הפוך זה בסדר, ולמה אף אחד לא חשב להוריד את ההערה העילגת הזאת בעריכה? פעם ממש אהבתי את התוכנית של גיא פינס, אבל אם זאת הרמה הנוכחית שלה, אני שמחה שהיא יורדת.



נינט והמהממים

15 תגובות:

Koral אמר/ה...

נהדר!

תודה רבה על הפוסט.

Standing Ovation אמר/ה...

צודקת!

מי זה נטרופ אמר/ה...

טקסט לוחמני, היום בבית שורפים חזיות!

שיקסע אמר/ה...

קורל, הכי היית במחשבותיי כשכתבתי את זה :)

Olivia אמר/ה...

צודקת כ"כ! גם בקשר לאיילה (אני לא מבינה מה מוצאים בה? אין לה יופי משתק..)וגם בקשר לגיא פינס, אם הגענו לרמה צהובה כל כך זה באמת טוב שמורידים אותו.

אנונימי אמר/ה...

וזאת הסיבה שהפסקתי לצפות בגיא פינס לפני שלוש, ארבע או יותר שנים. כבר הפסקתי לספור... זוועה.

Clothes on Trees אמר/ה...

אוי, תקשיבי, בלייב ראיתי את הכתבת המפגרת הזו - אחת עם תלתולת בלונדינית וגומות, היא הייתה על הסט של עידו רוזנבלום (ההורס!!) אותו ראיינתי גם. היא מצד אחד חמודה והכל, אבל מצד שני יש לה כאלה יציאות דפוקות שאפילו עידו רוזנבלום, ששום דבר לא יכול להביך אותו נראה לי, נע בחוסר נוחות. גם לו היא ניסתה להגיד משהו על החזה.... שלה! אוי.

Mirelle אמר/ה...

כל כך "מגדר וחברה" עם פרופ' חנה הרצוג ☺ זה כאילו השלמת לי את השיעור שממנו הברזתי אתמול.
וברצינות, את צודקת ב 100% רק מה שעצוב הוא שהחברה הישראלית מגלה טולרנטיות כלפי התנהגויות כאלה ולכן, הן באות ליידי ביטוי בפריים טיים ולא איפשהו בשוליים...

Dana (MODAna) אמר/ה...

צודקת!
מה זה אמור להיות?!
בהמה.

פי אס עליי לציין שהם נראים מצוין גם מהזווית שלי.

SARA אמר/ה...

לגאי פינס תמיד היו כתבות מטומטמות. לא משהו חדש.
ואני אוהבת פוסטי נאצה. המשיכי כך:)

חן אמר/ה...

i like it!

כל כך צודקת. כל כך נכון. אני פשוט לא מבינה מה מוצאים בתוכנית הזו - ריאלטי מהגהנום! ואיילה חמודה, חביבה, לא יותר.

אני לא בשוק שהכתבת של גיא פינלס אמרה את זה. זה מהות התוכנית שלו.
גועל נפש...טוב שלא אמרה משהו על הטוסיק הכה חמדמד שלה על הדרך. פרובוקציה בלירה.

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

הרגת אותי עם הסיטואציה שמישהי ניגשת לנינט..
טוב, את כה צודקת, "כתבות שטח" לא מקצועיות זו תופעה מרגיזה, שמצביעה על חוסר מקצועיות והעדר מוחלט של אתיקה באותה תכנית.
אגב, שמעתי שההופעה של נינט טובה מאוד.

שבוע טוב!

sefi אמר/ה...

זה ידוע שכתבות שטח צריכות להגיד יעני משהו שנון, אבל זה ממש עצוב שזה כל מה שיצא לה.
ולגבי איילה - לא רק שאני לא מסוגלת לשמוע את הקול הנוטף מבטא צפונבוני לא ברור, אלא שלא שמעתי אותה אומרת משהו חכם מאז תחילת התוכנית וזו העונה הראשונה שאני ממש עוקבת אחריה.

נעלולה אמר/ה...

לא אכפת לי שכתבת השטח מטומטמת, אני מניחה שלא משלמים שם למדעניות חלל עתירות בטאקט ובעלות תואר שני בלימודי מגדר. מפריע לי שהעורך/ת דגנרט. לפעמים החומר לא עובר, מה לעשות, ולא חייבים לשדר כל שטות כדי למלא זמן מסך. מצד שני, הפן החיובי הוא שלא קמה זעקה ציבורית, כלומר איש לא צופה בשטות הזו. וזה כבר טוב.

Kalba אמר/ה...

או מיי גאד לא ידעתי שיש בך מוסר..