יום שני, 5 באפריל 2010

ספרים

לא שהחזקתי ספר אחד לרפואה בחג הזה (ואני בד"כ קוראת די הרבה, פשוט מאז שאני לומדת לג'ימאט אני מרגישה רגשות אשמה עזים בכל רגע פנוי שבו אני עושה משהו שלא קשור לפתירת תרגילים או תיקון משפטים), אבל הנה שני ספרים שלא הייתי מתנגדת לעלעל בהם, בשנייה שיהיה לי זמן. הראשון הוא ספר חובה למעריצות Sex And The City- ממש כמו "מלחמת הכוכבים", עכשיו גם לקארי בראדשו יש פריקוול. קבלו את "The Carrie Diaries": ספר חדש מת קנדיס בושנל שמתאר את עלילותיה של קארי ברדשאו בתור תיכוניסטית, או כפי שמתואר על הספר - "נערה מעיירה קטנה, שיודעת שהיא רוצה יותר".


בינינו, נראה לי שהספר הזה לא היה נכתב לולא הייתה רוצה גב' בושנל להחליף את הריהוט בבית או משהו כזה, אבל הוא נכתב, ויש לו עטיפה ממש יפה, ולכן לא הייתי מתנגדת לעותק. מצד שני, מהי קארי ללא ניו יורק? ללא הנעליים? ללא שארלוט, מירנדה וסמנתה? לפי דעתי - לא הרבה.


הספר השני בו אני חושקת, שייך לז'אנר ה"מדריך ל..." החביב עליי מאוד. רייצ'ל זו המליצה עליו באתר שלה ומבחינתי זו כבר סיבה לרצות אותו. הוא נקרא "Classy: Exceptiona Advice For The Extremely Modern Lady"



קצת על המחבר: דרק בלסברג הוא כיום העורך של האתר style.com ואיש רב פעלים בעולם האופנה (מהאתר שלו גיליתי שהוא אפילו ערך את Influence- ספר האופנה המקושקש של האחיות אולסן) . הספר הוא בעצם מדריך נרחב להכול - החל מסטיילינג ועד מינגלינג, עם המון הומור עצמי באמצע. ממה שקראתי עליו, הוא מועיל ומשעשע והיי, הוא אפילו נמצא ברשימת הקניות של ג'וליה רויטפלד באמאזון! יאללה, ניקח.

5 תגובות:

T-M-S אמר/ה...

הספר של קנדיס נשמע לי כמו זבל טהור - הקודם שלה one fifth ave. לעומת זאת מומלץ בחום.

Unknown אמר/ה...

הספר השני נשמע מעניין - אני הכי בעד מדריכים מפוקפקים, במיוחד כאלה שלא עוסקים ביחסים

Pick SOME Pic אמר/ה...

ואו לייק של ממש.
בדיוק קראתי על הספר הזה (הראשון) בTEEN VOGUE APRIL MONTH שקיבלתי הרגע לראשונה (ידיעה מרעישה) וגם הספר השני נשמע טוב מאוד אפלו מצוין.
את יודעת אם הספרים נמכרים בארץ?

Pick SOME Pic אמר/ה...

ואו לייק של ממש.
בדיוק קראתי על הספר הזה (הראשון) בTEEN VOGUE APRIL MONTH שקיבלתי הרגע לראשונה (ידיעה מרעישה) וגם הספר השני נשמע טוב מאוד אפלו מצוין.
את יודעת אם הספרים נמכרים בארץ?

sefi אמר/ה...

בתור מישהי שקראה כבר ספר של הסופרת המהוללת קנדיס שנקרא איך לא, "4 blonds" אני בטוחה שהספר החדש על קארי יהיה בזבוז זמן משעשע. השאלה היא רק האם יש לנו זמן לבזבז?!
את הספר השני באמת קצת בא לי.