יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

סתם ועוד סתם מכאן ומשם

אני יודעת, לא כתבתי פוסט נורמלי כבר הרבה זמן, והצטברו אצלי הרבה דברים שרציתי לשתף, אז קבלו פוסט מרוכז במיוחד:

1. לעצלנים ועצלניות, האתר style list הוא אתר חדש של AOL שמתעסק באופנה, ולצד התוכן המקורי שלו מרכז לינקים לחדשות מאתרי אופנה אחרים לפי קטגוריות כמו טרנדים, שיער וסלבס, כך שבדיקה אחת ביום אמורה להשאיר אתכם פחות או יותר בעניינים. כמובן שאני נמשכתי במיוחד לעמוד שמציג את העורכות של האתר. כולן בנות. אני כבר מדמיינת את הימים שלהם במשרד, מריסה היא המעצבנת. בטוח. לעזאזל, רק התמונה שלה מעצבנת אותי.
המעצבנת בפינה השמאלית למטה:



2. fifi lapin הוציאה ספר! אני לרצות! בדמיוני אני יושבת בסלון המעוצב שלי ומניחה בעדינות את הספר שלה יחד עם הספר של טוד סלבי על שולחן הקפה ליד זר הסחלבים. אז עד שזה יקרה, בואו נתחיל בלקנות את הספר (או לקבל? יש לי יום הולדת עוד שבועיים, רמז דק, רמז דק).




3. אני די אוהבת את כל מסע היחצ"נות של הסרט "לאכול, להתפלל, לאהוב" עם ג'וליה רוברטס. אין לי מושג איך בדיוק תרגמו לקולנוע את כל הקטעים הארוכים בספר בהם היא עושה מדיטציות, רואה את אלוהים וכל השיגעון הזה, אבל בינתיים מתפרסמות כל מיני כתבות ברוח הספר כמו הכתבה הזאת ב"אל" על עצות יופי הוליסטיות ואני מאוד מאוד בעד.

4. אם דב צ'רני בעצמו אומר את זה לניו יורק מגזין, זה כנראה סופי: אף אחד לא רוצה להיות יותר היפסטר. ספרו את זה
ל"העיר". לי יש בעיות אחרות עם האיש, כמו למשל שהוא מטרידן מיני סדרתי ובוחר את העובדים לפי המראה החיצוני שלהם, אבל נו, לפחות יש לו אג'נדה אקולוגית וזה גם משהו.

5. והנה משהו שבאמת יעסיק אתכם השבוע, הטמבלר home sweet home. זהירות, מדובר באחד הטמבלרים הממכרים (כשחושבים על זה, איזה טמבלר לא ממכר?). זאת פלטפורמה נהדרת , רק תמונות. למות על זה.


שבוע טוב!

4 תגובות:

sefi אמר/ה...

אוסף חמוד ולא של סתמים בכלל.
כמה דברים:
HSH - זה טמבלר מהמם ואני לא מבקרת בו הרבה כי זה מדכא מדי לראות. אבל כן כיף שם.
לגבי הסרט של ג'וליה רוברטס - אני די סלדתי מכל הקשור בספר הזה, אבל בגלל שאני צמאה לסרט feel good כלשהו, אני ממש רוצה לראות את הסרט הזה.
מתי הוא יוצא אצלנו?

לגבי הספר - לא נפלתי. אם תקני אותו אפשר לעשות ערב ספרי אופנה, אני אביא את שלי גם, יש לי את של הסרטוריאליסט ועוד ספר על אופנה יפנית ועוד ספר מגניב נוסף.

נשיקות

דנה אמר/ה...

מריסה המעצבנת דומה לקלאודיה - הילדה (המעצבנת אף היא) משולחן לחמישה!

T-M-S אמר/ה...

הסרט חמוד. לא רואים אותה עושה יותר מדי מדיטציות.

ליאת אמר/ה...

בובה, אצלך אני תמיד משלימה את כל הפערים! כמה מעודד שהיפסטריות היא כבר לא אין. אבל מה יעשה עכשיו דב צ'רניי?