יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

עלילות ש' בארץ האלקסה

טוב, אני מצטערת אם הבהלתי חלק מכם עם הפוסט הקודם, ותודה גם לכל מי שדאג! אז תנו לי להרגיע: לא, כלום לא קרה. וזאת בעצם הבעיה, שכלום לא קרה. אבל מה לעשות, לא תמיד מקבלים את מה שרוצים וככה זה בחיים. צריך פשוט להתמודד עם זה ולהמשיך הלאה.
חוץ מזה, ביום שבו מתפרסם פוסט אורח שלי בבלוג של ערוץ 8 (ליאת, אין כמוך!), אני לא יכולה לסבול את העובדה שאנשים חדשים ייכנסו לבלוג שלי וישר ייראו שחור בעיניים, נכון?
אז החלטתי לעודד את עצמי, ואולי גם אתכם, עם סיפור מרגש ומעורר השראה. סיפור על גדולתה של הרוח האנושית, על דבקות במטרה, של ניצחון הטוב על הרע והוכחה שלפעמים דברים טובים כן מגיעים לאנשים טובים. זה הסיפור על חברתי ש' ועל איך היא פגשה את האלקסה שלה.

תמונה: אלקסה על כיסא בבית קפה בבוגרשוב

מעשה שהיה כך היה: ש' התאהבה כבר מזמן בתיק הנחשק והחליטה שהוא צריך להיות שלה. היא חפרה באובסס באיביי בכל דקה פנויה, אך אבוי - התיק יקר - ומהג'וב שלה במשרד פרסום היא עדיין לא התעשרה.
אבל יום אחד, היא נכנסה לebay הבריטי, וראתה שם אותו. עכשיו לפני שאני ממשיכה, אציין את העובדה שבאתר הבריטי, בניגוד לאמריקאי, המוכרים צריכים להציג קבלה של המוצר, כדי להוכיח שהוא מקורי.
בקיצור, ש' ראתה שם את התיק, והאנגליה הקרירה שמכרה אותו כתבה שהיא החליטה למכור אותו כי היא קיבלה אותו במתנה מהאקס שלה, וכנראה שזה היה אקס מנוול במיוחד (למרות שאני עדיין לא מבינה איך זה יכול להיות אם הוא קנה לה את התיק!) כי היא לא רוצה שום קשר איתו או עם המתנות שלו. אז היא מוכרת.
המכרז על התיק התחיל והשתיים אפילו התחילו להתכתב ביניהן, אבל פתאום היא שמה לב שהתיק הוסר מהאתר. היא שאלה את האנגלייה במייל מה קרה והיא ענתה ל שאיביי החליטו להוריד את המכירה שלה כי אין לה קבלה (היא הרי קיבלה אותו במתנה) ואין מצב שהיא מתקשרת לאקס המרשע ואומרת "מאמי, אפשר את הקבלה של האלקסה, אני רוצה להיפטר ממנו".
בקיצור, אחרי דין ודברים, התכתבויות ומשא ומתן קשוח שסביר להניח שאני בחיים לא הייתי מצליחה לנהל, ש' סגרה איתה מחיר מיוחד (רמז: הוא נמוך) ועכשיו יש לה תיק חדש ליום ההולדת.
אז מה למדנו מהסיפור מעורר ההשראה הזה? אולי שהסבל של האחד יכול להיות האושר של האחר. אה, רגע, זה לא נשמע טוב. אז אולי שההתמדה משתלמת. או משהו כזה.

10 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

אלקסה בבוגרשוב! זה כמו צלם בהיכל, אבל הפוך.
מצחיק, פוסטים עם ש' מזכירים לי את הוורסיה הישנה של הבלוג של מארקס (לייף אין פלסטיק).

פוסט משובח במיוחד בחרו שם החברה בשמונה. ולגבי המצב החרבנה אין לי מה לומר- העולם מתנהל בכזה טמטום שפלא שהוא עוד מתנהל. כל פעם אני נפעמת מהעניין מחדש.

וחוץ מזה, גם לי היה יום דפוק בעבודה.

מי זה נטרופ? אמר/ה...

פוסט מעורר השראה. כמו הסיפור על הכדורגלנים שהתרסקו בהרי האנדים בשנות ה70 ונאלצו לאכול אחד את השני לשרוד! או שלא כל כך? בכל מקרה, דמעתי, צחקתי, התרגשתי! (כמו עם הכדורגלנים שאכלו אחד את השני בהרי האנדים)

ענבל אביזמר אמר/ה...

פששש... באמת מעורר השראה, יא-אללה של החיים האלה. אולי אפשר גם להסיק מזה שכמו שאנחנו בשוק לפעמים מזה שאנחנו לא מקבלים מה שאנחנו רוצים, אז לפעמים אנחנו דווקא משיגים דברים שלא האמנו שיהיו שלנו... נכון?

T-M-S אמר/ה...

מזל שאני יודע שזאת לא אותה ש', אע"פ שגם הש' שלי בכירה בענף הפרסום עם משכורת של מנקה מתחילה!

ליאת אמר/ה...

מותק, תודה בחזרה על הפרגון :-) ואני גאה בך, שקמת כעוף החול ויצרת פוסט מקסים שכזה.

pinkengreen אמר/ה...

זה תיק מושלם!! יכול להעביר אדם על דעתו מרוב חיפושים באי-ביי. לאליקס החצופה יש שניים! שניים!!!

Yana Gasparyan אמר/ה...

וואו איזה יופי!
שתתחדש :)
בהחלט התמזל מזלה

sefi אמר/ה...

לא התרגשתי כי התיק לא שלי:)
אני מקווה שאת לא בדיכאון כבר.
אם הוא היה בחום הייתי מתרגשת קצת יותר.

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

סיפור קורע לבבות.

מזל שהתיק יפה כל כך שרק המראה שלו מפצה.

:)

מפה אמר/ה...

ואו תיק הורס! רוצה רוצה רוצה. אבל כמה תיקים אפשר שיהיה לבחורה אחת קטנה? ואל תענו לי הרבה!