יום ראשון, 12 ביוני 2011

המירוץ לדירה התחיל

כבר שלוש שנים המיזנתרופ ואני גרים לנו בדירה חמודה על דיזנגוף, וכבר שלוש שנים, לקראת יולי, אנחנו אומרים שהשנה נעבור דירה. סיבות לעזוב לא חסרות: למרות שהדירה עורפית, דיזנגוף הוא רחוב די רועש, הנוף חזיתי לשכנים ובחופש הגדול אי אפשר ממש לישון, כי הבניין שלידינו הוא מה שנקרא "בניין סוויטות לתקופות קצרות", מה שפועל אומר -מקום מרבץ לקבוצות של תיירים קטינים מספרד, שכל לילה בין שתיים עשר לחמש לפנות בוקר, יוצאים למרפסת עם גיטרה (לעזאזל, תמיד יש להם גיטרה!) ושרים את כל להיטיו של אנריקה אגלסיאס בזיופים איומים. אבל כל שנה, אנחנו תמיד מתחילים לחפש, נבהלים ממה שאנחנו רואים, ואז מתחיל שלב התירוצים: בעצם הדירה מאוד חמודה, וגדולה, ואם סוגרים את כל החלונות וישנים עם אטמי אוזניים לא שומעים את הספרדים כל כך חזק, ובכלל - רק ההעברה תעלה לנו יותר ממה שבעל הבית זומם להוסיף לשכירות. אז די, מספיק. הפעם זה קורה באמת. כבר הודענו לבעל הדירה שאנחנו עוזבים ובחודש הבא, אינשאללה, אני כבר אכתוב לכם פוסטים מהשולחן במרפסת (כי החלטתי שתהיה לנו מרפסת). עוד משהו שאני מקווה שיקרה - הוא שבדירה החדשה תהיה לנו ספרייה ענקית לכל הספרים והדיסקים, והכי בא לי - שתהיה פינת תקליטים, שזאת האובססיה הנוכחית שלי:








חוץ מזה, רציתי לשתף אתכם בכמה אתרים שאני מבקרת בהם לאחרונה: הראשון הוא האתר של מוניקה רוז, שבימים כתיקונים מככבת בתור הסטייליסטית האישית של האחיות קרדשיאן שהן, כידוע, הגירל-קראש שלי כרגע (במיוחד קלואי! הכי קטנה, אבל הכי צעקנית ושמנמנה. לאב הר!). מוניקה, פרחולה לוס אנג'לסית חביבה, מציגה בבלוג גם את האאוטפיטים שלה, גם את של האחיות, וגם כל מיני תמונות יפות שהיא אוספת, והיא גם מעדכנת כמעט כל יום, אז ממש נחמד להכנס אליה. זאת מוניקה, נראית כמו קרדשיאנית אובדת בעצמה:




לבלוג for me, for you , הייתי נכנסת המון בעבודה הקודמת שלי. לא יודעת למה, אולי בגלל שקצת סבלתי שם ובבלוג הזה יש משהו מאוד מנחם. בעלת הבלוג היא היפסטרית ניו יורקית שעושה תכשיטים לא כל כך מכוערים מבד, אבל מצלמת ממש ממש יפה, במיוחד את כל הפחמימות שהיא אכלה בסוף השבוע ואת החתול החמוד שלה. מאוד חמים ומנחם, מאוד. לא נכנסתי לבלוג הזה כמה חודשים, כי הוא לא היה שמור בפייבוריטים של המחשב בבית, ובעבודה החדשה ממש אין לי זמן לעבור על בלוגים (כי בכל רגע פנוי אני צריכה לעבור על פרז ולדאגו שמא בלייק לייבלי הסתומה צילמה עוד תמונות עירום של עצמה). בקיצור, היום נכנסתי אליה שוב וגיליתי שהיא והבויפרנד שלה כבר לא גרים בניו יורק, אבל התמונות שלה עדיין מאוד חמימות, והחתול עדיין חמוד.



ובזמן שחיפשתי את הבלוג שלה, הגעתי לטאמבלר עם שם מאוד דומה - from me to you וזה טאמבלר מקסים, מקסים, מקסים, עם תמונות שקצת זזות - כמו בהארי פוטר! - אין לי מושג איך היא עושה את זה. בקיצור, טאמבלר ששווה ביקור.

כן, היא יודעת על מי לשים את הפוקוס...
זהו, שיהיה לכולנו שבוע קל ומקסים, עם מציאות נדל"ן איכותיות, אמן.

עדכון חם: בעל הדירה התקשר והודיע שאחרי שנעזוב, הוא מתכנן להשכיר את הדירה לתיירים. בקרוב הוא יבוא עם צלם לעשות פוטושוט לדירה. העזיבה נראית מוחשית מתמיד.

9 תגובות:

קרן אמר/ה...

מכירה לגמרי את הויתורים הקטנים האלה שעושים לעצמך כדי לא להיכנס לשוק הדירות בתל אביב... ואז מגיעים לנקודת האל חזור, היא בדרך כלל מגיעה מקריז מסויים :)

בהצלחה עם החיפושים, כל בית צריך מרפסת ...(לנו אין לצערי).

marjorie morningstar אמר/ה...

רגע, פרז לא נחשב בלוג? כלומר, הוא התחיל ככה, לא?
ובכלל - לא הייתי מקטרת על עבודה שמצריכה התעדכנות שוטפת כלכך בחדשות חשובות שכאלה (בלייק לוקחת בגדול מסיבות עיתונאים של משרדי ממשלה, באמת)

לגבי הדירה - אני מחזיקה אצבעות בידיים וברגליים :) לי יש מרפסת, אבל אני מתביישת לומר שאני לא מממשת את הפוטנציאל שלה כמו שצריך. על איזה אזור חשבת? נראה לי שבכל מקום בתל אביב קשה נורא לברוח מתיירי הקיץ.

אנונימי אמר/ה...

היי, את לא מכירה אותי אבל אני אוהבת לקרוא אותך. ממש.

רציתי לשאול, בתור חדשה בתל אביב, כמה את משלמת היום? וכמה את מתכננת לשלם בעתיד?
אני גרה יותר צפון בדיזינגוף ונראה שהמחירים לא הוגנים כל כך.

standing ovation אמר/ה...

הבלוגים מהממים ובכלל אהבתי את הפוסט ואני חושבת שיש סיכוי שהדירה הבאה שלכם תהיה רק יותר טובה.

suedehead אמר/ה...

אני כבר שנים מתכננת פינת תקליטים , אפילו היתה תקופה שרכשתי תקליטים (פטיפון דרך אגב עוד אין...)
עשית לי חשק לחשוב על זה שוב

שיקסע אמר/ה...

פטיפון זה מאוד נחמד :) אנחנו קנינו חדש לפני שנה, ואני ממליצה ללכת לחנות קילמובו בסנטר - בעיקרון זאת חנות עם ציוד מקצועי לדי.ג'ייאים, אבל יש להם גם פטיפונים פחות מצ'וכללים למי שסתם רוצה אחד הביתה.
סטנדינג - תודה!!! אני גם חושבת ;) ואת תבואי לראות כמובן
אנונימית חמודה - תודה על כל המחמאות!! תכתבי לי למייל ונדסקס את הכל ;)

T-M-S אמר/ה...

אני באותו חיפוש בעיר אחרת

TOD אמר/ה...

התמונות מהדירה למעלה זו הדירה הנוכחית שלך עכשיו ? (כי אם כן, אז איפה קנית את כל הבמבים האלה??)

espadrille154 אמר/ה...

איזו דירה יפה! הבלוג שלך כייפי, נתקעתי בו שעה, למרות שאני חייבת כבר לעוף לעבודה....