יום שבת, 13 באוגוסט 2011

השטן מצייץ בטוויטר



לידיעת הגולשת לורן וייסברגר (כן, אני יודעת שאת קוראת נאמנה של שיקסע): "פייג' סיקס" פרסם ידיעה מאוד משעשעת השבוע על חשבון טוויטר אנונימי בשם @conadelevator שכל הווייתו היא, ובכן, לצוטט לשיחות במעלית של בניין קונדה נסט בטיימס סקוור בניו יורק (אותו בניין בו שוכנת מערכת "ווג", בקומה ה-12) ולשגר אותן לאוויר. הקטע הפסיכי הוא שהחשבון צבר יותר מ-65,000 עוקבים, שבאופן מביך, זה יותר ממספר העוקבים שיש לחשבונות הטוויטר של חלק מהמגזינים בהוצאה. בעקבות הפרסום בניו יורק פוסט, החשבון צבר תאוצה היסטרית, ונסגר השבוע בהודעה ששיגר בעל/ת החשבון: "זה נהיה ממש מטורף. אוהב/ת את העבודה שלי. עדיף להפסיק. סורי". בזמן הקצר שבו הוא פעל, היו שם כמה ציוצים (או שמא יש לומר, ציתותים) הורסים, בין היתר של אנה ווינטור בכבודה ובעצמה. הנה כמה מפילים:

- נערה מחזיקה בראוניז בביישנות במעלית. קולגה אומר לה: "אני לא שופט אותך".

- מתמחה ואנה ווינטור במעלית עמוסה. מתמחה: ידה ידה ידה, הדוכס והדוכסית מווינדזור. א.וו: קיימברידג'. הדוכס והדוכסית מקיימברידג'. מתמחה: אני מצטערת.

- אישה בטלפון: "אני מצטערת שאתה בבית חולים. אני ממש צריכה את התמונות".

- בחורה #1: אני מתה על השרשרת הזאת, ראיתי אותה בבננה ריפבליק בשבוע שעבר וכמעט קניתי אותה גם. בחורה #2: זה גוצ'י.

- בחורה #1: נו, איך היא הייתה? בחורה #2: מהממת. אבל גבוהה מדי.


6 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אדיר! פשוט אדיר!

sefi אמר/ה...

לייק, חבל שעבודה זה חשוב למישהו. איפה נעלמת? זו הדירה?

marjorie morningstar אמר/ה...

העניין עם הבית חולים מזכיר לי נשכחות, אבל אין ספק שהמנצח הוא ציוץ הבראוני.

the purple toe אמר/ה...

השמועות ברחוב אומרות שבגלל החשיפה של שיקסע החשבון נסגר. שוקלת להתחיל אחד מהמעלית של בניין אמפא.

שיקסע אמר/ה...

פחחח :-) אחד מהמעלית של בית אמפא בטוח יעבוד טוב.

- בחורה 1#: בייקרי?
- בחורה 2#: ארומה

kate and the cake אמר/ה...

אני יכולה רק לדמיין איזה עוד דברים הולכים שם.
כמה חבל שהחשבון נסגר..