יום חמישי, 14 באוקטובר 2010

החלפות

אחותי הגדולה היא, בגדול, אישה מאוד חכמה. אבל למרות שהיא עובדת בתור אנליסטית נראה לי שבחשבון פשוט היא לא משהו. כשהייתי אצלה בלונדון עשינו החלפות: אני נתתי לה קרדיגן של זארה והיא בתמורה נתנה לי מוקסינים של BALLY.


וזה לא שהיא לא יכולה להרשות לעצמה לקנות קרדיגן בזארה, כן? אפילו הלכתי איתה לחנות הגדולה שלהם באקספורד סטריט אבל היא לא מצאה שם שום דבר שמצא חן בעיניה. בעקשנות ראויה להערכה היא החליטה שהיא רוצה רק את הקרדיגן שלי.
מצד שני, אולי אני לא נותנת לה מספיק קרדיט. אני ממש אהבתי את הקרדיגן שלי (הוא מאוד חמוד ופרקטי. וגם הכי התלהבתי מעצמי אחרי שראיתי שגם לקיארה יש אחד כזה) ועם המוקסינים מצד שני... לא יודעת. הם נראו ממש מתאימים כשהלכתי איתם בלונדון אבל פה בארץ אני אף פעם לא מוצאת את הזמן הראוי ללכת איתם. מה אתם חושבים?

זה הקרדיגן האבוד:



7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הקרדיגן חמוד, אבל אפשר למצוא יפים ממנו, לכן בעיני זו החלפה מוצלחת ומשתלמת! ואם את הכוכבת של התמונה,את יפה מאוד! חשבתי שאפילו זאת דוגמנית נשבעת לך..(אם זאת דוגמנית יצאתי טיפשה)
יום מעולה!

דוגמנית אמר/ה...

הקרדיגן בסדר, הנעליים מתוקות.
http://www.themodelsblog.com/

חן אמר/ה...

קיארה מהממת! אחחח

גם אני הבאתי מהטיול הנוכחי 2 זוגות מוקסינים. נוח כל כך ומתאים עם הכל.
לכי איתם בכל הזדמנות!

Tanch אמר/ה...

המוקסינים מדהימים.
בארץ היום יותר לחורף כשיהיה יבש וקריר.

marjorie morningstar אמר/ה...

נראה לי ששיחקת אותה. נורא בא לי על מוקסינים (ביומיים האחרונים).

ואני שונאת את קיארה (סיארה). איך אפשר להיות כזאת מושלמת, ובכל זאת כשל מוחלט בכל הקשור לבחירת המייקאפ הנכון?

4ME אמר/ה...

החלפה מעולה, הקרדיגן חביב, המוקסינים יפים מאוד.

sefi אמר/ה...

גפ לי יש את הקרדיגן הזה בדיוק. אני לא הייתי מחליפה אותו בתמורה לשום דבר מלבד בתמורה למוקסיניםשל באלי, אז העיסקה מעולה, תלכי איתם כבר.